回覆 40# botsang
咁點解唔解釋清楚係唔負責任呢?
不如我幫你答埋。係因為就算一件事你覺得點簡單點基本都好,都總會有人唔識。

你覺得滑鼠好直覺,正如我覺得iPhone 用Power制去掛線好直覺。
咁點解你覺得說明書有講用Power制掛線係暗示個功能唔user friendly,
但係滑鼠本說本書教你點樣左右click就唔係呢?

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 14:21 編輯
回覆  botsang
咁點解唔解釋清楚係唔負責任呢?
不如我幫你答埋。係因為就算一件事你覺得點簡單點基本都 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 13:48


POWER 掣係電源操作
用佢嚟做埋掛線動作, 你可以話你用得習慣咗, 因此而覺得輕易
但用慣咗, 係一回事;
但與邏輯思維是否相符, 係另一回事

就如電腦, 廠方如果要做的話, 其實可以將 POWER 掣設計為兼具 CD 盤彈出功能
你亦可以逐漸習慣咗咁用, 而且用得輕易
但 "電源" 與 "CD 彈出", 根本在人既思維當中, 係風馬牛不相及既事,  亦唔符合人既直覺邏輯思維
換言之, 一個本來唔合邏輯既方法, 你習慣咗而已; 唔會因為你能夠習慣, 而令原本設計變得合乎邏輯

最重要一點係
USER FRIENDLY 既首要條件, 就係符合人既邏輯思維, 而唔係要人既邏輯思維去遷就返個設計

TOP

本帖最後由 WorldClassSaver 於 2014-11-10 14:42 編輯

回覆 42# botsang

用Power掣掛線邏輯上點樣唔通呢?
你要話一件事邏輯唔通,最基本係證明佢矛盾。請你證明一下點矛盾法。

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 15:13 編輯
回覆  botsang

用Power掣掛線邏輯上點樣唔通呢?
你要話一件事邏輯唔通,最基本係證明佢矛盾。請你證明一 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 14:41


POWER 係電源, 在思維上, 與接聽/拒絕係兩個不同 LEVEL 既操作
POWER 係前題 (要開咗先有得用), 而接聽與拒絕係下一個 LEVEL 既選擇

如果真係要放埋一齊, 而又符合邏輯的話....... 得!! 但卻不應半桶水, 只將 POWER 與 "拒絕" 放埋一齊, "接聽" 則保留喺畫面上 (因為接聽與拒絕, 本來就喺人既思維當中, 喺同一 LEVEL 而又應該放埋一齊既選項)

就正如你去考試, 答是非題目, 合理安排只得兩種:
1) "題目"放喺一張紙, "是" 與 "非" 選項一齊放喺另一張紙 (就好似 POWER 獨立一個掣, 拒絕與接聽則一齊放喺另一處)
2) "題目", "是", "非" 三樣野, 都放埋一齊 (就好似一個掣, 兼具 POWER, 接聽, 與拒絕)

如果將 "是" 與 "題目" 放埋一齊, "非" 卻咗去另一張紙, 你話嘞.... 會否令人費解??
(APPLE 就係做梗呢樣野)
你可以話, 你用慣咗, 好自然就識得咁做
但呢個安排, 點會合乎邏輯?

TOP

POWER 係電源, 在思維上, 與接聽/拒絕係兩個不同 LEVEL 既操作
POWER 係前題 (要開咗先有得用), 而接聽與 ...
botsang 發表於 2014-11-10 15:11


如果係矛盾件事就唔存在啦。我話要求你證明矛盾,其實係想講件事無邏輯無關係的,只係你習唔習慣。

TOP

本帖最後由 botsang 於 2014-11-10 15:49 編輯
如果係矛盾件事就唔存在啦。我話要求你證明矛盾,其實係想講件事無邏輯無關係的,只係你習唔習慣。 ...
WorldClassSaver 發表於 2014-11-10 15:27


憑乜野理由, 咁相信 APPLE 既設計唔會存在矛盾? APPLE 唔係神, 只係一間由人組成既公司而已
IPHONE 4 時都有設計上既矛盾
天線本來係為咗接收而設, 佢既天線設計卻反而令接收出現問題, 已經係一種矛盾

(千祈唔好誤會, 以為我今日喺喥好想踩 APPLE
事實上, 我係一個喜歡 APPLE 產品既人, 用好多佢既產品
同時用梗 IPHONE, IPAD, MACBOOK, AIRPORT, IPOD, IPOD NANO 不特止, 連 APPLE CARE 都買埋
但我喜歡佢當年既創新之餘, 亦批判佢近年既傲慢)

習慣, 唔一定由於科技配合了人
諷刺既係, 人有時亦會放棄咗自我, 去迎合不符邏輯既安排 (尤其係面對某啲權威時)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

老實講我自己使用習慣上,有粒制可以掛線,而夾硬去加多粒制去畫面係幾多餘的,例如有時候唔方便聽電話,直接探手入袋就可以掛線。而之所以我會買蘋果野,你會用Android 就係大家使用習慣唔一樣。而去質疑其他人使用習慣,認為其他廠唔加某個功能有問題唔體貼佢嘅用家,係幾無謂,有少少似出街食飯幫隔離台點菜。

TOP

回覆 46# botsang
可能我好執著邏輯呢個字,其實閣下所講嘅野係純粹直覺同使用習慣。
而可以在重申,每個人直覺同使用習慣唔一樣。

另外提供少少資料俾你,個調較音量嘅制其實都可以用來影相。可能你會覺得唔符合你嘅直覺,但我就覺得好方便了。

TOP

對於 mac 機人來講, Mouse 有 left right click 真係好唔 user friendly ...
對於 3310 來講, smartphone 開左機都重要 click 個打電話 icon 先可以打電話..真係好唔 user friendly .. 又無實體鍵, 萬一有事睇唔到野連 999 都打唔到...

TOP