Android 機今年加價好狼

Apple 加量不加價,良心發現?

TOP

Android 機今年加價好狼

Apple 加量不加價,良心發現?
goalsp 發表於 2026-5-26 23:03


凡事睇角度, 平果不嬲都係虐待供應商, 我諗佢地同RAM廠簽啲約係辣到不得了

TOP

回覆 32# jacktsui

Apple 量大對 ram 廠有議價能力

TOP

回覆  jacktsui

Apple 量大對 ram 廠有議價能力
usei 發表於 2026-5-27 14:23


間中都會見到啲前供稱商(非RAM) 講, 就係貨量大, 機器同生產線已投資左唔少
承受唔到cut單風險...

TOP

今日問荃灣南豐,依然未返貨

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

今日問荃灣南豐,依然未返貨

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
iChan 發表於 2026-5-30 12:34


剛剛再問屯門, 佢話有返過貨但無返17E , 吹漲
反正6月尾先完, 隔一隔先再問

TOP

有冇問過港島區嘅分店

TOP

有冇問過港島區嘅分店
mgun 發表於 2026-5-30 16:14


無去咁遠, 之前有CHING話深水埗有先會過去, 然後順路逛埋荃灣

TOP

剛順唔經去深水埗睇,都係無,話唔知幾時會有貨

可能答得太多次,今次唔敢講會返貨  

via HKEPC Reader for Android

TOP

完全冇聲汽

TOP