高級
lulufish 發表於 2011-11-12 10:41

我表姐係中產, 佢都係只求一機自用, 結果拎願加監俾電訊商

TOP

無人迫大家去買, 不過有人運用一些手法特登去製造呢個局面出黎

都唔係臨開售個1, 2 日先見到個人潮
特登要臨尾先黎過洗牌要大家再排過
其實既然人地排左, 你又承認條龍gei, 好簡單派個籌已經得啦
但係偏偏要又有秩序又要人地排長龍, 無非都係想製造新聞, 無形gei 宣傳

仲有人地係正你舖頭門口交收爭執, 都特登唔理
因為又多個上鏡機會, 又多個新聞, apple 都不知幾開心

雖然話一個願打一個願捱, 但有d 野其實係個手法問題
呢招真係認真高招!

TOP

無人迫大家去買, 不過有人運用一些手法特登去製造呢個局面出黎

都唔係臨開售個1, 2 日先見到個人潮
特登要 ...
garnett_v 發表於 2011-11-13 15:21

係可以做宣傳, 但形象亦都受損, 你睇下下廣東道個堆名牌, 會吾會俾你甘搞法

TOP

係可以做宣傳, 但形象亦都受損, 你睇下下廣東道個堆名牌, 會吾會俾你甘搞法 ...
rockyw 發表於 2011-11-13 15:50


所以有時唔好覺得好自豪
你當人地神, 人地只係當你傻仔咁利用

問心, 有邊個銷售gei 行為係便利真正gei買家?
要人迫要人及住咁去買, 唔好計炒家, 真係想用原價買機gei 用家, 除左上台有邊個途徑係會易d 買到機
就算人地捱更抵夜係apple store訂到, 都仲要可能俾你cut 單

TOP

無人迫大家去買, 不過有人運用一些手法特登去製造呢個局面出黎

都唔係臨開售個1, 2 日先見到個人潮
特登要 ...
garnett_v 發表於 2011-11-13 15:21


派籌反而更方便炒家,

TOP

派籌反而更方便炒家,
xibeilou 發表於 2011-11-13 19:42


上文只係話方便大家買, 係唔係炒係另一回事

要減少炒賣情況其實好簡單, 不過可以肯定apple 唔會咁
因為會少一班人幫佢宣傳

TOP

會唔會網上用身份證登記每人限買一部更好 ?
點樣睇呢個方法都唔會大炒and發生咁既事.
不過我更相信apple唔會咁做.

TOP

本帖最後由 AT88 於 2011-11-13 20:15 編輯

如果Apple真係想停止炒風, APPLE就應該一早將中國大陸同香港發售iPhone 4s既日期同步.  可惜冇咁樣做....

TOP

TO樓上, 中國大陸開售要搞入網許可證 普遍會比其他國家遲
除非你想香港同中國一齊遲賣囉

TOP

本帖最後由 AT88 於 2011-11-13 21:00 編輯
TO樓上, 中國大陸開售要搞入網許可證 普遍會比其他國家遲
除非你想香港同中國一齊遲賣囉 ...
asteea 發表於 2011-11-13 20:29


遲賣都好過破壞品牌形像.

TOP