比較好奇半年後普通17出黎
普通16要壓落依家15個價位既時侯,15到時應該係正式收皮因為行唔到ai
到時部16e會唔會跟住改價定維持原價

TOP

回覆 21# akitohk


    其實有人鍾意無AI

TOP

回覆  akitohk


    其實有人鍾意無AI
ckyuen2 發表於 2025-2-22 06:58

之前DeepSeek未出我以為AI要靠ChatGpt經互聯網特定接入所以手機機能夠用就可以算力都係Server Side個邊,宜家先知AI可佈置個模型係本地既Client內,高階機可陷入細既AI模型咁手機就唔存在機能過剩呢一種說法除非排除AI當功能機咁用,宜家就算有DeekSeek咁勁爆都需要算力NPU推動部機所以支援到AI肯定必需只係未見到應用層面做到好全面但過多幾年又唔同!

via HKEPC Reader

TOP

之前DeepSeek未出我以為AI要靠ChatGpt經互聯網特定接入所以手機機能夠用就可以算力都係Server Side個邊, ...
aib 發表於 2025-2-22 08:06



    當然有人鍾意有AI

TOP

回覆  akitohk


    其實有人鍾意無AI
ckyuen2 發表於 2025-2-22 06:58


唔想用可以off
但apple 想全部機都有, 之後應該想喺icloud/ apple one 度收月費

TOP

比較好奇半年後普通17出黎
普通16要壓落依家15個價位既時侯,15到時應該係正式收皮因為行唔到ai
到時部16e ...
akitohk 發表於 2025-2-22 00:41


一定減啦。!

TOP

CSL -$200

TOP

其實假如唔係 M字頭,呢個價唔係冇得傾,本人今年換手機,換機前就係先睇埋呢部咩料再決定,但見個價咁進取,應會維持原判

TOP

其實假如唔係 M字頭,呢個價唔係冇得傾,本人今年換手機,換機前就係先睇埋呢部咩料再決定,但見個價咁進取,應 ...
chue 發表於 2025-2-23 02:45


動態島同M額有咩分別

TOP

動態島同M額有咩分別
jacktsui 發表於 2025-2-23 04:02



    多咗啲軟件功能,就係唔出俾M額用。細節無深究。

TOP