今日D鋪頭已經無乜人睇堆17, 轉去睇華為了!?
hvs 發表於 2025-9-20 16:47



    內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8]

TOP

內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ...
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 16:49

所以平果完敗了!出一星期減三成!

TOP

本帖最後由 b-29 於 2025-9-20 16:52 編輯

小米一樣有17、 一樣有17promax,  又一様背眷有一塊野  系一个芒仔







via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ...
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 16:49

大陸人數臭個系統,正垃圾

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

不過 17promax   銷售強勁 香港版可以賺2000炒價

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

大陸人數臭個系統,正垃圾  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
uss 發表於 2025-9-20 08:51


你數臭?

TOP

內地華為手機減價 減幅最多三成
infocast
2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ...
邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 08:49


幾年前model減9成

TOP

幾年前model減9成
mobile2 發表於 2025-9-20 17:11



    華為Mate X6於2024年11月26日在中國內地正式發布並開賣

TOP

小米一樣有17、 一樣有17promax,  又一様背眷有一塊野  系一个芒仔







via HKEPC IR 5.1.14 - Android( ...
b-29 發表於 2025-9-20 16:50
16去咗邊?

TOP

不過 17promax   銷售強勁 香港版可以賺2000炒價

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
b-29 發表於 2025-9-20 16:54
因為有e-sim, 大陸版唔準有依D咁落後技術的!

TOP