邪惡聯盟 當前離線
初級會員
今日D鋪頭已經無乜人睇堆17, 轉去睇華為了!? hvs 發表於 2025-9-20 16:47
TOP
hvs 當前在線
中級會員
內地華為手機減價 減幅最多三成 infocast 2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ... 邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 16:49
b-29 當前離線
特級會員
uss 當前在線
mobile2 當前離線
ABCDEFG
大陸人數臭個系統,正垃圾 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) uss 發表於 2025-9-20 08:51
內地華為手機減價 減幅最多三成 infocast 2025年9月17日週三 下午5:52 [GMT+8] ... 邪惡聯盟 發表於 2025-9-20 08:49
幾年前model減9成 mobile2 發表於 2025-9-20 17:11
小米一樣有17、 一樣有17promax, 又一様背眷有一塊野 系一个芒仔 via HKEPC IR 5.1.14 - Android( ... b-29 發表於 2025-9-20 16:50
不過 17promax 銷售強勁 香港版可以賺2000炒價 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) b-29 發表於 2025-9-20 16:54