gakko 當前離線
中級會員
TOP
大口仔xd板 當前離線
寒 當前離線
聽聞好似用全屏mon貼+殼就會咁,但用半版mon貼+殼就好似無呢個bug問題,我得部max無mini試唔到,如果有mini ... 大口仔xd板 發表於 2020-11-17 20:07
number92000 當前離線
回覆 gakko 祼機介手wor, 用慣11 圓邊好揸d number92000 發表於 2020-11-17 23:39
點會界手 你當界刀咩 直邊可以岩岩好頂住你隻手掌最大果舊肉 好好feel btw, 祼機由13號用到依家 ... gakko 發表於 2020-11-18 15:37
kof2002 當前離線
進階會員