咁好既手感竟然用套黎破壞左佢

TOP

聽聞好似用全屏mon貼+殼就會咁,但用半版mon貼+殼就好似無呢個bug問題,我得部max無mini試唔到,如果有mini師兄試下換左張全屏貼

TOP

聽聞好似用全屏mon貼+殼就會咁,但用半版mon貼+殼就好似無呢個bug問題,我得部max無mini試唔到,如果有mini ...
大口仔xd板 發表於 2020-11-17 20:07


我今日已經試左全包黑邊同唔包黑邊
結果都係一樣
得更新算...

TOP

回覆 11# gakko


    祼機介手wor, 用慣11 圓邊好揸d

TOP

本帖最後由 number92000 於 2020-11-17 23:43 編輯

回覆 13#


    用指尖指甲可以開到,手指公都得,頂住先!!!
apple 最鍾意改變用戶習慣

TOP

回覆  gakko


    祼機介手wor, 用慣11 圓邊好揸d
number92000 發表於 2020-11-17 23:39



點會界手 你當界刀咩
直邊可以岩岩好頂住你隻手掌最大果舊肉
好好feel

btw, 祼機由13號用到依家

TOP

點會界手 你當界刀咩
直邊可以岩岩好頂住你隻手掌最大果舊肉
好好feel

btw, 祼機由13號用到依家 ...
gakko 發表於 2020-11-18 15:37


我由11 pro max 轉12mini
簡直係兩個世界
mini手感一流,大細岩岩好
我今日去包膜唔用套算

TOP

回覆 16# gakko



12(not mini)真係有新閒界損手
11圓邊手感好過12方邊,外形就12靚
加返個圓邊套先好揸手
不過最緊要APPLE 快D修返個BUG

TOP

全黑閃屏和手機殼觸控問題, 都係 軟件上可解決的?

TOP

我懷疑係佢最底插線嗰個位出現問題
因為我只要插左耳機叉緊電
總之有嘢插住lightning個位
部機即刻會正常(用套用貼)
可能真係關上網啲人講靜電問題

TOP