回覆  bobopig


    我諗住 18號 X 衝去 store 買, 除非中咗兩條線
師兄/姐諗住入乜野色, 乜嘢容量? ...
agent_smith 發表於 2022-3-13 15:57



    連登話store唔賣se3現貨,到時買左單聲。

TOP

回覆  bobopig


    我諗住 18號 X 衝去 store 買, 除非中咗兩條線
師兄/姐諗住入乜野色, 乜嘢容量? ...
agent_smith 發表於 2022-3-13 15:57

消費券未到手
如果買,都係紅或黑64
白色,個面板係黑,好唔夾

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

連登話store唔賣se3現貨,到時買左單聲。
worldcat 發表於 2022-3-13 16:07

唔係掛,咁串?
要去胃訊,瘋澤買?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

唔係掛,咁串?
要去胃訊,瘋澤買?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2022-3-14 16:48


OR 等AOS送貨

TOP

OR 等AOS送貨
worldcat 發表於 2022-3-14 17:25



    如果等 AOS. 咁我直接去胃訊 / 瘋澤. 仲可能有會員積分或商場積分或信用卡優惠. 而家疫情問題, 又話冇人返工又話送貨唔送. 加埋個送貨員又唔G有冇中招. 最重要係我唔 G 要等幾耐. 你都 G 買新玩具果種心情. 如果要等唔知幾耐. 我不如果直接出去搵玩貨.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 166# ChingTszHong

用左7 PLUS 5年多.....等左咁多年最後都係要上IP 13 轉FACE ID  ...最難受係 SE 個芒真係太細...如果有大芒5.5" 版本我都唔想轉用FACE ID ~~

TOP

又一次證實,未出就個個都話一出即買,出咗就個個都縮沙,之前又個個都話要返指紋嘅!?今個年代,仲出咁嘅 ...
ChingTszHong 發表於 2022-3-29 17:35

買左,同事用緊11 / 12都話a15同有指紋好爽。
但mon細無得救。
用開iphone嘅人一係上返mini/basic 版,no budget keep返用舊機。

相信要撞啱預算唔高,又咁橋壞機,又唔想轉an機嘅人先會買Se3。
又或者c忽痕買嚟做副機。
自己係好耐無用iphone 又想用下apple pay&octopus, 所以出se3算又平又細。

Se3賣佢3-4年慢慢出貨,可以等1-8代啲人換機就得。

TOP

唔係掛,咁串?
要去胃訊,瘋澤買?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2022-3-14 16:48


我打算 CMHK 即時買即時換 SIM

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP