又一次證實,未出就個個都話一出即買,出咗就個個都縮沙,之前又個個都話要返指紋嘅!?今個年代,仲出咁嘅 ...
ChingTszHong 發表於 2022-3-29 17:35 
買左,同事用緊11 / 12都話a15同有指紋好爽。
但mon細無得救。
用開iphone嘅人一係上返mini/basic 版,no budget keep返用舊機。
相信要撞啱預算唔高,又咁橋壞機,又唔想轉an機嘅人先會買Se3。
又或者c忽痕買嚟做副機。
自己係好耐無用iphone 又想用下apple pay&octopus, 所以出se3算又平又細。
Se3賣佢3-4年慢慢出貨,可以等1-8代啲人換機就得。 |