yuna 當前離線
進階會員
TOP
戀人未滿 當前離線
bobopig 當前離線
特級會員
回覆 bobopig 點解你內容前後矛盾既? 下面寫左SE3係4GB RAM, 下面又寫3GB, 而SE2係3GB先啱 我諗加價主因 ... 戀人未滿 發表於 2022-3-11 18:52
回覆 bobopig 多1GB RAM,用黎做副機都唔會在意佢個多工係點,反而怕會唔會仲食電咗 any肥,我應該都會 ... yuna 發表於 2022-3-11 18:06
dc97_2013 當前離線
SE3又唔係要去炒,除非係當主機又或者部機剛剛好壞咗要部新機頂住先,唔係都唔洗咁急買,到時有閒先買都唔 ... yuna 發表於 2022-3-12 18:14
davidhdphdp 當前離線
中級會員
要去街鋪呀 等佢減會清舊貨 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) bobopig 發表於 2022-3-9 18:32