回覆 136# bobopig
多1GB RAM,用黎做副機都唔會在意佢個多工係點,反而怕會唔會仲食電咗

any肥,我應該都會買部玩下,但會親眼見個實際顏色先,始終佢個design係一個好成熟既設計,應該唔會出D咩差錯掛

TOP

回覆 136# bobopig
點解你內容前後矛盾既?
下面寫左SE3係4GB RAM, 下面又寫3GB,
而SE2係3GB先啱

我諗加價主因係5G, 成本上升所致

TOP

本帖最後由 bobopig 於 2022-3-12 10:19 編輯
回覆  bobopig
點解你內容前後矛盾既?
下面寫左SE3係4GB RAM, 下面又寫3GB,
而SE2係3GB先啱

我諗加價主因 ...
戀人未滿 發表於 2022-3-11 18:52

係喎,唔好意思,打錯
改番先謝指正  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆  bobopig
多1GB RAM,用黎做副機都唔會在意佢個多工係點,反而怕會唔會仲食電咗

any肥,我應該都會 ...
yuna 發表於 2022-3-11 18:06

個芒太細
睇漫畫又要拉黎拉去放大
又做唔到分割
打字又難
又唔會剪片
單鏡又唔會拍片



副機黎講
ram 真係冇必要多
順便何
通話清
收得好
電最重要


所以話買番 SE2 一貨尾減價散貨可能仲好

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

而家開賣啦. 昨日開始.
但而家訂, 仲可以18號羅貨.

好多貨?
但一批會唔會好多小問題或者霞痴?
完美主義者小心D

TOP

回覆 146# bobopig


   加左價冇晒興趣

TOP

SE3又唔係要去炒,除非係當主機又或者部機剛剛好壞咗要部新機頂住先,唔係都唔洗咁急買,到時有閒先買都唔遲,反正生果鋪同其他鋪頭咪都一樣長期有賣

我自己就唔會買住,但等出咗就去睇下個星光色其實係點樣,因為下半個月玩緊果兩隻手遊有野要抽,雖然未課落去,不過目測預估先留定一部128g 13 mini既價錢先

TOP

SE3又唔係要去炒,除非係當主機又或者部機剛剛好壞咗要部新機頂住先,唔係都唔洗咁急買,到時有閒先買都唔 ...
yuna 發表於 2022-3-12 18:14

幾千蚊抽手遊
值嗎?
可能我窮,就算我抽到大都有打機,都唔會咁用

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 30# ChingTszHong


尼個真
哈哈
自己就到目前為止都係鍾意用 SE 4.7 尼個款
本身都有PRO同MINI,但都係唔夠得4.7舒服
個個使用習慣唔同,冇得比較

TOP

要去街鋪呀
等佢減會清舊貨

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2022-3-9 18:32



其實好多錦係個幾月前都已經冇洒2代啦
連細鋪都冇,就算有都係賣返上手上台放出尼既機當新機賣

TOP