但我睇生果士多,已經無咗二代SE,得返13同13pro果四部,12無pro果兩部,11同埋未有得訂嘅三代SE

TOP

諗住買部se3比母親,但個mon 好似真係太細

TOP

回覆 112# tompkyou
不如加多幾舊買11,今次除左粒U,其他野都無咩大變,仲要呢口價唔算平。
本身都幫母親留意緊呢部。但無雙sim,可能都係出番11 /三星A系機比佢

TOP

回覆  tompkyou
不如加多幾舊買11,今次除左粒U,其他野都無咩大變,仲要呢口價唔算平。
本身都幫母親留意 ...
BenPhillips 發表於 2022-3-9 07:59

唔要面容解鎖。

娘親一直用指紋解鎖。

TOP

回覆  k75052


    之前又個個都話鍾意iPhone 5嘅外型
ChingTszHong 發表於 2021-12-23 12:40

而家睇係較細
但外型真係正

TOP

回覆 114# tompkyou

用落覺得MON細咪整多部IPAD屋企用, 2599

TOP

回覆  tompkyou

用落覺得MON細咪整多部IPAD屋企用, 2599
jacktsui 發表於 2022-3-9 09:15

有ipad pro了。

老人家用太細既mon對隻眼唔好

TOP

回覆  tompkyou
不如加多幾舊買11,今次除左粒U,其他野都無咩大變,仲要呢口價唔算平。
本身都幫母親留意 ...
BenPhillips 發表於 2022-3-9 07:59


*** A52 looks good

TOP

*** A52 looks good
pc1668 發表於 2022-3-9 09:45

好似就出新機。

TOP

SE3 是不是  16:9 ?
16:9 4.7" 相當於 21:9 6.1" 縮短版 ?

21:9 發水得好緊要

TOP