提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

中原好似冇賣了,有冇大舖減價?

TOP

出旺角 X仁買啦 $3890
DVD+RW 發表於 2020-3-4 14:55

水機香港有冇VoLTE 呢?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

有冇大舖減價?

TOP

s10e 無乜可能會跌得太低..
佢係世間少有嘅旗艦級細幾(僅高142.2mm), 集齊非曲面, 3.5jack, 雙card, NFC, S ...
Passer2k 發表於 2020-2-26 19:30


我部二奶機個時由 xz1 轉  s10e feel 到好大進步

個時有諗 p30, p30 玩幾下個 form factor 手感差 d. S10e 個種的式感覺比返到少少當年用 s2 時的驚喜。

回行水貨:
除左粒 U 分別外,水貨有機會係單卡,對多 sim 怪是致命打擊

TOP

S10e 應該停產左吧?唔同 s10,不是主流款, 未必有幾多貨長期等住清。

想等跌到心目中三千唔知幾多的人,到時可能只得水貨或二手

TOP

S10 幾時會減價呢?

via HKEPC Reader for Android

TOP

S10e 應該停產左吧?唔同 s10,不是主流款, 未必有幾多貨長期等住清。

想等跌到心目中三千唔知幾多的人, ...
Miipp 發表於 2020-3-14 11:53 AM

仲有行貨,但唔知幾時減

TOP

amazon見到有平, US$380

TOP

肥花同旋處個二手價都起碼$3000 up,係耐唔耐見到啲$2200-$2400,咁平唔知穩唔穩陣

TOP