下面條黑邊點整走嫁?
littlemr 發表於 12-5-2013 02:40 PM

我估佢意思係果3點0野。
Carson35 發表於 12-5-2013 03:34 PM


果 3 點 menu 遲 d 有得 update 解決

TOP

呢個世界無野係100%完美,雖則我部HTC One乜事都無,但用得耐點都會有自然損壞啦

一來睇人啦, 有 D 人要求好高, 話晒搞 5 千幾出黎買機, 對於我黎講小小披口 ( 特出 ) 可以接受, 因我仲可以 ...
sonymobile 發表於 2013-5-9 11:45

TOP

等HTC下一個升級就會解決

下面條黑邊點整走嫁?
littlemr 發表於 2013-5-12 14:40

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

既然做唔到無縫,
倒不如出可換電插卡,
真係攞黎衰
chungchung 發表於 2013-5-5 13:06


個底同邊事實係0 gap~
兩邊4mm 簿only

係前板 接口有0.05mm誤差值,  0.1mm已叫大gap, 相信物質上(方便磨合&接收signal)的問題
nokia/LG/samsung/sonyd接口有gap就冇問題,因冇誤差值 ,都有1mm小gap ;)

TOP