32g rom  唔夠用, 雖然有card slot。 64g rom 就 ok

TOP

回復 yanchoki

可能遲D電話用番d low end model, 上網用tab...

via HKEPC Reader for Android ...
zgmfx12a 發表於 2018-9-1 13:32

變回基本通訊機
宜家聽歌我己經轉用Walkman

via Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我有D想買部nokia 1 果D Android go機黎用tim

家下數據一個月都用唔到2GB ...
DGCNYO 發表於 2018-9-2 09:27

基本影到相收發到WhatsApp類通訊軟件的最平低階機己經夠用有凸,冇理由貼錢買難受,有今日D手機商係自取滅亡,低死

via Android

TOP

仲以為係出翻 可換電手機........    呢D 真係surprise...
yangtz 發表於 2018-8-29 15:41


x2

TOP

x2
Ultraman 發表於 2018-9-2 09:41

宜家係擺明D廠聯手要控制消費者,暫時最有效的抗行方法就是唔用D永遠硬係爭D嘢不完美又短命的貴機,盡用入門平機,唔追高性能(只用作一般通訊),話知你唔換得電(自己拆機或揾街舖換),平價機都起碼用佢三幾年,餓死D奸商同代理

via Android

TOP

32G Rom真係幾離奇,依家已經無咩廠用,LG真好嘢,好似V30用eMMC一樣

TOP

s821 打機唔錯嘅。

TOP

回復 76 #salesman

反而平價入門機仲有得換電, 奸商嘅意圖好明顯

via HKEPC Reader for Android

TOP

32G Rom真係幾離奇,依家已經無咩廠用,LG真好嘢,好似V30用eMMC一樣
Baron 發表於 2018-9-2 14:12



    V30用eMMC都吹得出

TOP