壞都算啦,快快趣趣整返俾我就ok。
點知要等差唔多成個月。
我對htc好失望。 ...
Treo650 發表於 2017-8-6 10:49


呢個真係太慢.可能因為玻璃殼,拆機麻煩,所以耐啲.

TOP

呢個真係太慢.可能因為玻璃殼,拆機麻煩,所以耐啲.
Baron 發表於 2017-8-6 22:01


唔關事,係冇parts

TOP

大家有無發覺u11間中會不懂休眠,例如,插充電後亮屏之後就不休眠了

TOP

大家有無發覺u11間中會不懂休眠,例如,插充電後亮屏之後就不休眠了
kenman2005 發表於 2017-8-6 10:45 PM


    係,之前用 Desire EYE 同 GALAXY EXPRESS 2 都有同樣情況出現過。

TOP

我無時大時細問題
我聽歌多, 通話就未遇到
Arcadia 發表於 2017-8-4 20:41


通話對方有冇覺得你background 好嘈呀?

TOP

U11 出左咁耐,一 D 宣傳都冇
noborus 發表於 2017-8-4 17:10


唔係冇,只係淨做網上宣傳

TOP

係,之前用 Desire EYE 同 GALAXY EXPRESS 2 都有同樣情況出現過。
ivanlung 發表於 2017-8-6 23:28

可能撞app, 而家删左es file explorer暫時正常

TOP

回復 77 #kenman2005

es file,大陸app黎

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 78# jackgo8846

asus 個 file manager 唔錯

TOP

轉個post 之後已經兩日冇人post

想問下你地有冇用bluetooth

唔知係部機個bluetooth 有問題,定個bluetoot ...
noborus 發表於 2017-8-3 16:24


我用U11駁藍牙耳機或喇叭都無斷過線

TOP