mifans 當前離線
Banned
TOP
funny1 當前離線
進階會員
XZ Premium係幾正,係唔知點解SONY旗艦都仲係跟隻咁既耳筒 amazing_day 發表於 2017-5-31 09:08
Ar'chun 當前離線
中級會員
有人用嘅咩 funny1 發表於 2017-6-3 23:22
amazing_day 當前離線
longleg 當前離線
進滕光 當前離線
臭屁 當前離線
我就唔多用跟機耳筒既。 進滕光 發表於 2017-6-4 12:28
試吓跟隻靚啲既睇吓有冇人用 Ar'chun 發表於 2017-6-4 01:56
點解Sony做得出最好既CMOS sensor,,, 但係自己既機用自己既CMOS會仲差過人地? longleg 發表於 2017-6-4 07:51
EVIS 當前離線