提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

XZ Premium係幾正,係唔知點解SONY旗艦都仲係跟隻咁既耳筒
amazing_day 發表於 2017-5-31 09:08



有人用嘅咩

TOP

有人用嘅咩
funny1 發表於 2017-6-3 23:22

試吓跟隻靚啲既睇吓有冇人用

TOP

有人用嘅咩
funny1 發表於 2017-6-3 23:22

正常都跟隻入耳式啦
誠意差左d囉

TOP

點解Sony做得出最好既CMOS sensor,,, 但係自己既機用自己既CMOS會仲差過人地?

TOP

有人用嘅咩
funny1 發表於 2017-6-3 23:22


我就唔多用跟機耳筒既。

TOP

我就唔多用跟機耳筒既。
進滕光 發表於 2017-6-4 12:28


唔好玩耳機 佢跟機既多數都無用

TOP

試吓跟隻靚啲既睇吓有冇人用
Ar'chun 發表於 2017-6-4 01:56


都可以咁講既。但跟機要靚過私伙野?我諗機主多數冇用開 DAP 聽歌喇~

TOP

點解Sony做得出最好既CMOS sensor,,, 但係自己既機用自己既CMOS會仲差過人地?
longleg 發表於 2017-6-4 07:51

因為人地比錢買技術的
Sony 內部互相競爭

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP