新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
多謝Ching指正。我唔係Nokia fan,冇特別follow佢啲產品。不過見到流動通訊業曾經的巨無霸、王者,搞到而 ... blazeraptor 發表於 2016-12-2 03:32 PM
TOP
tegrathree 當前離線
進階會員
Nokia 當年繼續用MeeGo系統,話唔埋今日就係iOS、Android、MeeGo三分天下。諾記話晒有硬件,如今用 Android ... terence_chong 發表於 2016-12-2 01:21
DGCNYO 當前離線
Banned