本帖最後由 新遺失戰艦 於 2016-12-5 22:31 編輯
多謝Ching指正。我唔係Nokia fan,冇特別follow佢啲產品。不過見到流動通訊業曾經的巨無霸、王者,搞到而 ...
blazeraptor 發表於 2016-12-2 03:32 PM


其實你睇返Nokia 既歷史, 就會覺得好得意~
廁紙, 電視機, 電腦, 好多野都出過, 逆境生存力強過小強
佢而家只係做返老本行, 業績亦都唔差~
情況同Ericsson, Siemena 一樣

TOP

以前 Nokia 係 S40, S60 手機 d spec 都仲幾好, 整體係通話, 操作都唔錯, 之後可始吊高黎賣, spec 上越出越差, 每款機用同一硬件咁濟, 但出黎個 bugs 都唔同, 仲要有個時期機乎每款手機個 MON 都勁入塵就真係吹脹.

TOP

Nokia 當年繼續用MeeGo系統,話唔埋今日就係iOS、Android、MeeGo三分天下。諾記話晒有硬件,如今用 Android ...
terence_chong 發表於 2016-12-2 01:21


Meego 係用家評論上係幾好, 不過無計有隻木馬係到.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP