hkwtongme 當前離線
進階會員
我知, 其實深圳唔少 sales 都幾得下, 睇就無所謂, 識就無謂啦, 太細 wongtaiman 發表於 2012-8-13 00:55
TOP
macintosh 當前離線
助理版主
我買個間係華強曼哈六樓,地方唔難搵,環境更加唔係遠望咁立立亂,地方企理寛敞,個靚女妹妹直情叫 ... hkwtongme 發表於 2012-8-13 01:03
雷鋒 當前離線
中級會員
ben20034 當前離線
我想知香港有無得賣?? ben20034 發表於 2012-8-13 02:04
wahaha118 當前離線
yahoo wahaha118 發表於 2012-8-13 02:12
可唔可以叫佢刷機 , 我要有繁體! macintosh 發表於 2012-8-13 01:37
jason930 當前離線
情迷SuperCCD
特級會員
HP9730 當前離線
好多775扇賣,請PM
咁正既機香港無得賣 jason930 發表於 2012-8-13 11:04