回復  siumonmon


    THX~SET到USB~~

想問下師兄你睇片有冇我呢個問題?~睇YOUTUBE按退出鍵會HANG機? ...
zeron 發表於 2012-8-11 02:19


用Nightly version 簡中出現過你講的問題
今日轉左Stable version就未試過

TOP

回復 71# siumonmon

thx~即時刷.!

TOP

本帖最後由 chingchung 於 2012-8-11 21:03 編輯

想問下剩FLASH官方ROM, 應該去到STEP13定4

其實係唔係任何版本做STEP10就可以用返香港4G?

TOP

回復 73# chingchung


  去到官方ROM,其實最重要係咪ROOT左,ROOT左就裝CWM入去刷rom~

TOP

回復 2# 小林尊


    唔一定要睇返個rom

TOP

cm9 會唔會快過原裝rom好多? 宜家原廠rom用broswer有時lag lag地

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 siumonmon 於 2012-8-13 22:42 編輯
到底師兄點刷Stable version
我入3WIPE晒都刷唔到 刷完無限LOOP係LG個畫面到
試左2日都唔得而家焗住用返RC ...
541023 發表於 2012-8-13 12:44


小弟完全冇問題喎
會唔會你D/L個ZIP檔有問題?
或者試下刷完再WIPE一次先REBOOT...

小弟依家用緊呢個ROM
HO!NO!_cm-9-20120811-UNOFFICIAL-V8.2-p930.zip
https://docs.google.com/file/d/0B-XPyjSvDmPTY1lLNXdIZ2ZtU1k/edit
可以超頻到1836MHz...一個字~~爽~~
不過用呢個ROM要自己刷番港版的BASEBAND同FIRMWARE


再放個港版V10D的BASEBAND同FIRMWARE比大家
firmware.img
baseband.img

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Recovery冇理由入唔到喎...除非係刷番官方ROM而DELETE左個RECOVERY
刷唔到ROM有可能關RECOVERY事架
http://download2.clockworkmod.co ... rk-5.8.2.0-p930.img
試下再裝過個RECOVERY先啦

TOP