啱啱出左u11, 銀色
部機幾快幾順, 電個人覺得幾夠
小弟番工8.30出門口開始聽歌, 除左中間食lunch 1.5hr之外一路聽到放工, 中間有上網用facebook/instagram, 慢差個一次電約10分鐘, 到而家出post都仲有30%
裝左差唔多100隻app, 速度暂時唔見有咩問題
唯一要彈嘅係個聽歌, 可能係佢跟機條adapter唔夠靚, 同舊機m8比較整體啲聲厚左, 但係後左好多, 即係好似"com"左一層野係啲聲上面咁
遟啲試下換過條好啲嘅adapter試試, 或者有無師兄有其他方法? |