本帖最後由 chihim2468 於 2026-3-17 22:39 編輯
個發佈會淨係講個痕幾淺同支筆,其他野全部輕輕帶過.....
fallout8 發表於 2026-3-17 21:36 
因為真係得摺痕可以吹……同補完左相機唔再用800萬,個2億其實個底好細,兩塊屏完全同上代一樣,前屏京東方q10,內屏三星E7 ,手動最大亮度仍舊係600nits, 喇叭就轉左用匯鼎唔知有冇好到,未有拆機片未知大小,觸控仍然用匯鼎最高240hz,平時125hz採集,不過今次終於冇奄割n79,不過大圍參數弱過V6 情況下起步價夠膽貴人1000,唯然16/512 同頂配一樣價,但榮耀好大氣送埋內外碎屏保,內屏AR膜直接一年免費貼兩次,oppo 就孤寒d,乜都要比錢買,碎屏保要買,AR膜要比錢買 |