我用緊第1代,OneX,用佢多過用非360果類。
1X2我都留意緊,不過比較想試GoProMax,
R我就覺得,整個結構 ...
風十三 發表於 2020-11-30 14:25

係,oner 我覺得好似好大舊,我又唔會換鏡嘅。

我覺得 gopro max 唔會夠360 好,都冇乜人講 max 嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

但係有要求,可能要set 10分鐘先開始影,到時又不合作閃走咗,影唔到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0 ...
youhello507 發表於 2020-11-30 06:38 PM


360 都係類近紀錄片,set腳架企定定,拍完睇返好似第一身(一棵樹咁) 係現場。

不過真係唔講得笑,真係好有臨場感。

TOP

考慮返普通相機,我覺得咩手機/傳統相機,只係影唔灑出黎,其實都好少睇返又或者某d 原因無曬data, 我覺得珍貴既回憶,除左機本身質素固然要好外,影完都要諗下點保存,印出黎其實係最好。

TOP

當然要行 321 backup la, 相哂出嚟睇有親切感,我就去淘寶哂啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  chue


    順便換機
都用了4年
crazyrickypoon 發表於 2020-11-29 15:02


咪啱咯,5G IPHONE 咪出左咯,買返黎對比 IPHONE 7 一定會覺得升左呢,用第D 我唔知樓主會唔會比較

TOP

[img][/img]回覆 38# youhello507
.

點安真係好睇己,今晚準備清下機

360 係想用的話,基本要 8K 以上先可以放大睇楚個人,唔係真係下風景就算,除非下下叫個小朋自己自拍唔係都見唔清人
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

等你有多幾個就不會覺得可惜,只會覺得很煩~

TOP

由結論開始講,錢不是問題的話就一於12max 512gb, 配iclous / G Photo雲端係基本盤

想高D性价比就Samsung  ...
tamalemon 發表於 2020-11-30 12:04



  有RX100M3
我都想換ZV-1
但係上網睇不夠廣角

TOP

室外日光的話
求其一部2020年中階或以上應該有一定拍片質數

有室内或者夜拍要求
視乎你係手機睇定電視睇( ...
deonz 發表於 2020-11-30 18:37



    宜家睇緊SONY XPERIA 5 II
不過好似見好少人討論

TOP

本帖最後由 tamalemon 於 2020-12-1 15:15 編輯

回覆 68# crazyrickypoon

有M3就不建議無啦啦upgrade架Sony。

不急換電話就可以考添加果支pocket 2,豐擇Fortress賣 2千9蚊,tracking超強,支鏡够wide。 相及片的質素, 我驟眼睇就感覺好近似iphone 11水平。

我當日又係已有RX100,個人選擇左添加一架APSC配prime lense。 當日未推出pocket一代, 所以我情形同你有出入。 但APSC拍的一歲相,真的在一堆回憶中最有味道。 不用太特別的後製。 我感覺,家下D Samsung及iphone都有近似效果,又係不必特別的後製。 科技真的可以令人改變過去的習慣。

TOP