香港有錢人比例全球數一數二, 一萬幾千只係散紙
可唔可以唔好咁井底? 你用唔起大把人用得起囉 ...
paul0923 發表於 2018-12-5 23:49


有錢唔一定捨得使,同埋你既有錢的定義係點?億萬富豪?咁中產搵十幾萬一個月算唔算有錢呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Qualcomm獨佔合約終於結束,好耶

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

背面可唔可以整返A8s個樣

TOP

講多冇謂, 我當你5G新出3百幾4百月費好未, 有幾多人比唔起呢幾百蚊?
你提到的中產會唔會比唔起呢幾百蚊?  ...
paul0923 發表於 2018-12-11 13:42

有d人揾七八萬,都係用緊3g plan,夠用咪得

或者一個月揾七八萬都唔算高人工卦

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實S9 出左之後, 大陸d 機攻勢太強, S10 要點先可以搶返 d 人氣?

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 jso77 於 2018-12-14 23:46 編輯
其實S9 出左之後, 大陸d 機攻勢太強, S10 要點先可以搶返 d 人氣?

via HKEPC Reader for Android ...
kof2002 發表於 2018-12-14 21:15


真正95%全屏+前鏡頭完全可以隱藏於屏下不開孔+s855+5g+10g ram+dxomark150分四鏡頭+石墨烯電池+一星期續航力+售價人仔五千

我認為以三叔當今技術一定做得到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP