提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

技術都系大品牌完善,冇咁多麻煩

TOP

希望電池容量最好大些,3千頭真系唔夠用
sadas 發表於 2018-7-7 19:21



    N9 行 845. 好似大咬 D. 俾大電但大咬. 所以用番 N8 835 會唔會好D ?
但佢講到支筆咁勁同埋有 S9 既雙光圈.
一用就用兩三年. 值唔值俾多二千幾 ? 再等多兩三個月. ( 佢8月9日係世界發佈. 香港又要等一輪先發佈. 雖然可能全球同步賣. 但到時又可能某 D 色又遲一個月或唔同國家唔同色. 咁都預佢兩個幾個月 )

所以等係而家入 8 ? 佢新 D 功能可能好多. 但自己未必用得著. 相機而家都好勁. 同埋放 FB 同 WS 俾人. 其它人地都睇唔出.......

唯一最怕係 D 人話. N9 會邊櫃同埋機色會兩種........如果係堅就真係驚.

TOP

回覆 63# bobopig


   835應該冇可能用,旗艦機基本上都系用发布果陣最頂級的配置
全世界都用緊845或更update的芯片,它用835真系唔洗賣
我覺得note系列個mon大過S系列,同樣電量更快用完,S少電仲可以忍下,note真系唔夠用
但支筆真系好用
三星爆左note7之後,note8保守到....
我系考慮等note9 好D
就算買note8 都可以等等,note9就出,8都會有減價

TOP

回覆  bobopig


   835應該冇可能用,旗艦機基本上都系用发布果陣最頂級的配置
全世界都用緊845或更updat ...
sadas 發表於 2018-7-8 18:40

我驚n8 唔減
托高 N9

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mikepang 於 2018-7-10 07:55 編輯

回復 65 #bobopig

你唔駛驚,今年出note9 時 note8 將會停售, 因為要確保note 9 銷量

via HKEPC Reader for Android

TOP

放埋支筆都有大電...
咦,咁似前年既case既

TOP

放埋支筆都有大電...
咦,咁似前年既case既
jacktsui 發表於 10/7/2018 08:48


之後送隨機爆炸

TOP

回復 bobopig

你唔駛驚,今年出note9 時 note8 將會停售, 因為要確保note 9 銷量

via HKEPC Reader for  ...
mikepang 發表於 2018-7-10 07:54

咁好危險. 太貴可能直頭唔買。轉機轉款好過硬食費機

雖然停售。但出貨可能仲有一批 note 8 係巿場

可能出左 note9. 會唔會有批貨尾要散

大鋪會賤價散左佢。有機會喎

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP