第一部Android Nokia其實未賣果陣已經出左,叫Nokia X……
Man@MFHK 發表於 2016-12-2 14:34


多謝Ching指正。我唔係Nokia fan,冇特別follow佢啲產品。不過見到流動通訊業曾經的巨無霸、王者,搞到而家要摱車邊,真係好唏噓。

TOP

一出就旗艦spec賣五千嚇走唔少人
而且某程度上nokia係求市場接受返佢多d
野野夜孩子 發表於 2016-12-2 08:39

佢出部 s820 開6千我覺得ok 呀
s4xx 點攪呀大佬

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個樣好 android .. 點解唔出返Lumia 樣?

TOP

中咗木馬.....而家人地係 MS CEO
小花猫 發表於 2016-12-2 17:17


    好似比人炒了

TOP

送比我都唔要
外型又無乜特別
如果高配得果3G 做唔到3000以下我諗翻唔到身囉

TOP

成部貼牌機,點叫人幫親。
個款俾番啲nakia嘅風格,唔講仲以為係大米。

via HKEPC Reader for Android

TOP

問題係咁嘅spec今時今日要賣150美刀先會有市場...
同埋用爛鬼430真係好趕客
佢咁做,市場反應只 ...
yjfoeg 發表於 2-12-2016 08:51 AM

s430 點都好過MTK

TOP

成部貼牌機,點叫人幫親。
個款俾番啲nakia嘅風格,唔講仲以為係大米。

via HKEPC Reader for Android ...
magiccat 發表於 2016-12-3 21:33



Agree....

TOP