blazeraptor 當前離線
初級會員
第一部Android Nokia其實未賣果陣已經出左,叫Nokia X…… Man@MFHK 發表於 2016-12-2 14:34
TOP
jazz2014 當前離線
進階會員
一出就旗艦spec賣五千嚇走唔少人 而且某程度上nokia係求市場接受返佢多d 野野夜孩子 發表於 2016-12-2 08:39
小花猫 當前離線
Banned
dan_dan 當前離線
愚樂無窮 當前離線
中咗木馬.....而家人地係 MS CEO 小花猫 發表於 2016-12-2 17:17
lomobo 當前離線
中級會員
magiccat 當前離線
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
問題係咁嘅spec今時今日要賣150美刀先會有市場... 同埋用爛鬼430真係好趕客 佢咁做,市場反應只 ... yjfoeg 發表於 2-12-2016 08:51 AM
funny1 當前離線
成部貼牌機,點叫人幫親。 個款俾番啲nakia嘅風格,唔講仲以為係大米。 via HKEPC Reader for Android ... magiccat 發表於 2016-12-3 21:33