回覆 50# bobopig

冇8我會直接買9

TOP

本帖最後由 虎虎 於 2018-10-21 21:03 編輯

updated......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

三星mon

TOP

好可惜,佢啲mon出極都係咁,觀察咗好多代都唔改善,攪到我唔敢再買。
虎虎 發表於 2018-7-6 04:18

就算係都係影相先係咁。肉眼睇唔出。

via HKEPC Reader for Android

TOP

好可惜,佢啲mon出極都係咁,觀察咗好多代都唔改善,攪到我唔敢再買。
虎虎 發表於 2018-7-6 04:18

呢種閃屏對眼睛唔好
3星啲機價咁鬼死貴 但就用埋啲最cheap嘅屏幕亮度調節方法 就咁求其調節閃屏頻率去當調光暗

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 虎虎 於 2018-10-21 20:07 編輯

updated......

TOP

冇N8 想買N9 因為有新買新
但N9 其實會唔會差好遠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

希望電池容量最好大些,3千頭真系唔夠用

TOP