中移動門市訂機等左半個月都仲未有貨

TOP

都岩
不過果陣都係玩家先識
大眾仲係用緊nokia / SE / ...
Cartesius 發表於 2017-8-4 22:00

的確。果陣我仲係 SE 死忠。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大家有冇cap screen app推薦?
以前用開lg 嘅 capture+, 有得局部截圖即時加字/標註再分享,htc咩都冇,好 ...
kennylam25 發表於 2017-8-4 13:47


   


qmenu 係嬲豬獨有

TOP

有人知道HTC可以WALKIN 做維修嗎?

上網睇話一定要BOOK,但我真係唔會有咁有時間BOOK到囉...收工成日唔定時

TOP

可以walk in的,但佢講明優先做有預約的客
有人知道HTC可以WALKIN 做維修嗎?

上網睇話一定要BOOK,但我真係唔會有咁有時間BOOK到囉...收工成日唔定時 ...
lau0921 發表於 2017-8-5 19:26

TOP

有人知道HTC可以WALKIN 做維修嗎?

上網睇話一定要BOOK,但我真係唔會有咁有時間BOOK到囉...收工成日唔定時 ...
lau0921 發表於 2017-8-5 19:26

可以約佢速遞收機。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我上星期walk in出機喎,唔駛訂
你有冇call cs問邊間有貨,等電話不如自己問咗先 ...
hellolo 發表於 2017-8-5 12:28



    打去問下先

TOP

HTC係自己做得差, 自己用緊M9, 之後轉U11, 已用左HTC兩年幾

個rom同其他廠比冇乜特色, 功能又少, 已經冇哂HTC Sense特色
唔係想踩HTC但其他廠有D rom既功能真係好好, 例如LG quick memo果D

機身設計又係, 唔係話部部都要超窄邊, 但起碼造窄D條邊/造大D個屏佔比
呢個屏佔比唔係2017既水準黎
靚唔靚就見仁見智唔評論

仲有cut 3.5mm又係好奇怪既決定, 冇3.5mm唔係死症, 但其實有好多消費者仲未接受到
當你market share已經唔高既時候冇乜必要做咁多個大牌子之中最先做果個

講返前幾年...
M8/M9個三下巴設計又係經典, M8畀人屌完M9依然故我
M9個鏡頭先離譜 廢到無倫 冇防手震可言

買U11真係焗買, 另外果幾部都有唔同原因睇唔上眼
如果U11可以造窄D條邊就完美

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP