HTC係自己做得差, 自己用緊M9, 之後轉U11, 已用左HTC兩年幾
個rom同其他廠比冇乜特色, 功能又少, 已經冇哂HTC Sense特色
唔係想踩HTC但其他廠有D rom既功能真係好好, 例如LG quick memo果D
機身設計又係, 唔係話部部都要超窄邊, 但起碼造窄D條邊/造大D個屏佔比
呢個屏佔比唔係2017既水準黎
靚唔靚就見仁見智唔評論
仲有cut 3.5mm又係好奇怪既決定, 冇3.5mm唔係死症, 但其實有好多消費者仲未接受到
當你market share已經唔高既時候冇乜必要做咁多個大牌子之中最先做果個
講返前幾年...
M8/M9個三下巴設計又係經典, M8畀人屌完M9依然故我
M9個鏡頭先離譜 廢到無倫 冇防手震可言
買U11真係焗買, 另外果幾部都有唔同原因睇唔上眼
如果U11可以造窄D條邊就完美 |