我要買電腦 當前離線
中級會員
TOP
gumptang 當前離線
不支持自定義
進階會員
ringo1 當前離線
電好似只係包半年 我要買電腦 發表於 2017-7-27 12:46
smartones 當前離線
番三星換電吾知$呢? 火柴仔xadi 發表於 2017-7-27 11:51
kuen@ 當前離線
一出用到衣家都仲有96% 都算係咁 bbq558 發表於 2017-7-26 16:26
jasonwkc 當前離線
leungzboy 當前離線
我舊電應該係有問題,第3次上三星終於真係幫我換左電正常返了。。 我要買電腦 發表於 2017-7-30 11:08