想問下邊度WILISON有貨,謝謝
LETV一定要刷CM
........
唔係會同外界隔絕
陳豪 發表於 2017-6-9 12:42

全線,打去問

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

得粉金同灰色799 包膠貼

TOP

我當主機用咗已兩個月了
Pros:
以平價機來講造工幾好(跌過三次落地都冇事)
電耐用(見Cons)
運作順暢,打機要求唔太高都冇問題
Cons:
32G Rom+冇插咭係唔夠用
電耐用係因為佢會強制關晒大部份apps,好多通知都收唔到(已set咗應用保護都唔得)
冇耳筒位係超失敗(有adaptor送),好在我買時有USB-C耳筒送
結論:
799係抵到爛,不過你預佢隨時摺,唔會再有更新(最後一次更新係上年年尾)
如果Le Max2跌到1500以下我都會考慮"upgrade"

TOP

回覆  ikw0211

但LE2 是用652.....主要看要唔要雙卡
dogdoghk 發表於 2017-6-9 12:33


各有喜好,我少用手機打機,所以CPU不是我優先考慮的因素。

TOP

呢部係咪有CM刷?

TOP

呢部野唔係好多bug咩,之前見人用到媽媽聲。
timrice 發表於 2017-6-9 11:42

八舊水仲想點,比老人打出打入whatsapp wechat facebook已夠做啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

我當主機用咗已兩個月了
Pros:
以平價機來講造工幾好(跌過三次落地都冇事)
電耐用(見Cons)
運作順暢,打機 ...
cwkpoints 發表於 2017-6-9 12:50



    各位機主,  想問下用雙卡果陣, 可否用到 4G+3G ?

TOP

本帖最後由 Once 於 2017-6-9 13:01 編輯

刷RR, update 完個 ROM可以熱到咁

但對得住個價
799 更加係抵到爛
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP