記憶卡問題我專登拎左張sony 90/20卡去sony
Store 試
結論係
1.sony鎖左速
2.拎左去做緩衝,因為對實際存取速度冇影響

TOP

回覆 51# danny839

咁係咪即係唔使用咁快卡都得?

TOP

回覆 52# 進滕光

我試過用慢卡30/10真係會慢好多

TOP

回覆 50# 進滕光


    唔好意思,我講得唔清楚,我其實想問如果我插住佢係部電話果陣,部電話可唔可以平放?

TOP

回覆  進滕光


    唔好意思,我講得唔清楚,我其實想問如果我插住佢係部電話果陣,部電話可唔可以平放? ...
☆Shime☆ 發表於 2017-5-30 21:09


答案一樣係可以。

TOP

回覆  進滕光

我試過用慢卡30/10真係會慢好多
danny839 發表於 2017-5-30 21:04


咁講,原來我有廿幾都只係因為我張係 100/90 卡?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 55# 進滕光


    Thanks, I can go for 64 GB ~~~

TOP

回覆 56# 進滕光


我覺得sony拎左去做緩衝
app 測試唔準都唔係第一次

TOP

mamaday!

TOP