garylam 當前離線
初級會員
NFC 正常使用中。另贊同樓上對水貨差價的看法, 相差1仟巳足够買後义電座和配件。至於維修問題 LG的表現不用 ... yungyung88 發表於 2017-5-18 09:46
TOP
剛買完v20,見企係左右2位人兄都係度試機,2680,同行差900其實都好抵,一年內唔好燒底板就已經賺左 ... chitik 發表於 2017-5-19 17:34
tyt01341 當前離線
進階會員
kkfon 當前離線
回覆 tyt01341 點知係Lego 機? kkfon 發表於 2017-5-20 08:46
Ivan. 當前離線
中級會員
香港買到台水一般都較遲,要壞機,韓國和外國都不少,另外出廠時qc都不會部部好, 台水應該有聯強貼紙和 ... Biscuits 發表於 2017-5-19 07:29
Miipp 當前在線
特級會員
s007479 當前離線
chitik 當前離線
madking34 當前離線