NFC 正常使用中。另贊同樓上對水貨差價的看法, 相差1仟巳足够買後义電座和配件。至於維修問題 LG的表現不用 ...
yungyung88 發表於 2017-5-18 09:46


我都想買水, 邊到買好呀? 可否PM我? thx

TOP

剛買完v20,見企係左右2位人兄都係度試機,2680,同行差900其實都好抵,一年內唔好燒底板就已經賺左  

...
chitik 發表於 2017-5-19 17:34


我都想買水, 邊到買好呀? 可否PM我? thx

TOP

我都想買水, 邊到買好呀? 可否PM我? thx

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 43# tyt01341


    點知係Lego 機?

TOP

回覆  tyt01341


    點知係Lego 機?
kkfon 發表於 2017-5-20 08:46



    假如係LEGO 機姐
如果我知, 我就唔洗驚買錯啦係唔係?

TOP

香港買到台水一般都較遲,要壞機,韓國和外國都不少,另外出廠時qc都不會部部好,
台水應該有聯強貼紙和 ...
Biscuits 發表於 2017-5-19 07:29

咁我想問深之都宏x嘅台水v20有冇封條?

TOP

L 豬機近年品質麻麻好多鑊,真心建議唔好慳個幾百。

P.s. G2, gpro2 我都係用水貨。部 v20 鏡頭有達漬已上行整過一次

TOP

本帖最後由 s007479 於 2017-5-20 13:10 編輯

回覆 57# Miipp


認同LG呢幾年D機都算有鑊氣,買佢都不外性價比(非國產機)或可換電之類。

不過,我自己見近年LG D 鑊氣野都唔係上行保養可以根治的,例如G3裂下巴、G4/V10燒板之類。當然你可以說有保養梗係上行搞,但如果搞完都係待時間再復發的話,我又情願慳番行水差價唔搞算了,反正搞完都係會唔知幾時復發的。

  說回V20,暫時未有咩大鑊氣,當然可能係時晨未到都未定。暫時我見最大鑊的都是主鏡頭旁的一大組玻璃會爆,呢D上行都實屈人為啦,我已上定淘寶,見十多元人仔已可買回有關玻璃(也有是膠製的),初步睇都唔難換,而買了水貨的我亦有此覺悟,畢竟行水差價有接近1K

TOP

回復 47 #star.wise

未証實lego機,又唔可以咁快下定論

via HKEPC Reader for Android

TOP

宏基,部機係咪lego就唔知,不過都好大機會係,因為個b&o一定係流野,已親眼驗証過!

回覆 47# star.wise

TOP