lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
進階會員
TOP
~爆石~ 當前離線
中級會員
大家覺唔覺得用電去得好快? ~爆石~ 發表於 2015-8-29 10:53 PM
alex008 當前離線
kingken2006 當前離線
kwanyan 當前離線
25號響天貓落單order左部 而家都未出貨 頭先旺旺個垃圾客服只係識講7天內發貨 佢聽日都唔發貨我就取消張單 ... hahahalpc 發表於 2015-8-29 19:30
tlshum 當前在線
25號響天貓落單order左部 而家都未出貨 頭先旺旺個垃圾客服只係識講7天內發貨 佢聽日都唔發貨我就取消張單 ... hahahalpc 發表於 2015-8-29 07:30 PM
貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48
我都係25/8天貓order, 29/8 22:00左又發左貨了 via HKEPC Reader for Android kwanyan 發表於 2015-8-29 23:46