有無勇士升左6.7.3.0黎用呀

TOP

大家覺唔覺得用電去得好快?

TOP

本帖最後由 lyh1993 於 2015-8-29 23:10 編輯
大家覺唔覺得用電去得好快?
~爆石~ 發表於 2015-8-29 10:53 PM

打機ge話都會幾係 我自已係就淨上網whatsapp 由朝6頂到晚6都係咁

TOP

官方刷機,系米這裡?

這裡雙網和移動都系同一檔案?

不過之前我去網站有分開卡刷和線刷,雙網和移動版?

我系米去錯?



http://www.miui.com/download-290.html

http://www.mi.com/service/download/

TOP

回覆 40# hahahalpc

= = 你急用呀...!!
最好佢七天後都唔好發貨..要賠30%錢比你~

TOP

本帖最後由 kwanyan 於 2015-8-30 00:21 編輯
25號響天貓落單order左部
而家都未出貨
頭先旺旺個垃圾客服只係識講7天內發貨
佢聽日都唔發貨我就取消張單 ...
hahahalpc 發表於 2015-8-29 19:30

我都係25/8天貓order, 29/8 22:00左右發左貨了

via HKEPC Reader for Android

TOP

25號響天貓落單order左部
而家都未出貨
頭先旺旺個垃圾客服只係識講7天內發貨
佢聽日都唔發貨我就取消張單 ...
hahahalpc 發表於 2015-8-29 07:30 PM

終於等到佢發貨!真是等到頸都長。

TOP

TOP

我都係25/8天貓order, 29/8 22:00左又發左貨了  

via HKEPC Reader for Android
kwanyan 發表於 2015-8-29 23:46



    4天都算快啦

TOP

Tmall用邊間快遞?SF?

TOP