唔怪之得啦, 好似cm9

用 v18f 個rom 再flash番個baseband又用唔用到4G 呢?

TOP

目前唔知係咪自己問題.睇完YOTUBE同PPS呢D軟件,睇果陣冇問題.一按退出鍵就HANG機...

TOP

目前唔知係咪自己問題.睇完YOTUBE同PPS呢D軟件,睇果陣冇問題.一按退出鍵就HANG機... ...
zeron 發表於 2012-8-9 23:57



有無人一樣哬, 我想刷, 謝謝

TOP

之前我睇人地果個教學係叫人用KDZ_FW_UPD_EN 但係我用就停停地 所以我先轉用FLASHTOOL刷
用FLASHTOOL刷我 ...
541023 發表於 2012-8-7 02:36


根住你做但係出左句 Please install CSMG B2C Cliennt TOOL..............
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 hei00000 於 2012-8-10 12:19 編輯




轉左cs_emergency 同埋入左KDZ
就咁禁START UPGRADE 佢就沒有回應  等左成個鐘都無反應

要唔要入DOWNLOAD MODE先再禁START UPGRADE

新手攪左3日都未刷到=   ="""
我只係想用到4G同埋有ROOT權限
跪求幫手!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 9# hei00000

黎到呢個位仲未刷 V10C, 應該仲係AT&T 個rom 架喎, 不如重頭開始過啦

TOP

回復 56# toby709

STEP 9問題已解決  原因係ROOT個FILE 小左一個.........

另外可唔可以幫幫手睇睇上邊2個問題

TOP

轉左cs_emergency 同埋入左KDZ
就咁禁START UPGRADE 佢就沒有回應  等左成個鐘都無反應

要唔要入DOWNLO ...
hei00000 發表於 2012-8-10 12:08



   
我問左呢個問題@前二頁。 爬下文

TOP

回復 58# zeron

我有見到....但係又有另一個問題 (54樓)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP