我去wilson試, 相機反應好快...

via HKEPC Reader for Android
eddy 發表於 2014-3-29 13:30


同感,完全唔覺lag

TOP

回復  TWCACM
續航力OK,NEXUS 4 長用五個鐘就要差電
G PRO2軟件有待改善 ...
199802 發表於 2014-3-29 16:38

軟件有乜問題?
如果要等更新就麻煩,LG HK等佢做野都唔知要等幾耐

TOP

有紅色未呀

posted by mobile
whytam 發表於 29-3-2014 01:29 PM



百記見到有現貨

TOP

部機應該算省電,稍後再補相

TOP

有無人試過G2既themes用唔用到落G Pro2度?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2575385

TOP

有無人試過G2既themes用唔用到落G Pro2度?
Man@MFHK 發表於 2014-3-30 01:27



    我都 Download 左幾個, 系 G PRO 2 運作正常.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 547# chinglam

我想用到無電先cap上嚟,不過有排等

今朝11點用到而家,打機約2個鐘,不停用line群聊,仲有69%電

TOP

今早衛x買咗白色,好處係送玻璃貼及可以最遲3日後補trade in,不過好似改咗例,後補trade in要去番買機果間,我記得以前任何一間都得

TOP

今早衛x買咗白色,好處係送玻璃貼及可以最遲3日後補trade in,不過好似改咗例,後補trade in要去番買機果間 ...
bbyubb 發表於 2014-3-30 17:34


恭喜入手好機

送的玻璃貼得唔得?我TB買左SGP玻璃貼,等收貨中

TOP