回覆 520# 師奶股神

其實好多時我都會熄左個OIS.我喜歡自己練下定力好過.
尤其個十零廿個MM..其實OIS係唔係真係咁大影響...影相...D大C成日講.....最緊要揸機後面個位呀.
所以我覺得OIS係電話裡...真係冇咩好討論..只係造就某D人.互相攻擊既藉口黎.

TOP