bobopig 當前離線
特級會員
紅色G Pro 2聽日行貨開賣 RentaCheat 發表於 2014-3-27 20:32
TOP
大家聽whatsap / wechat語音訊息有無問題? 有時擺耳邊會跳左出面喇叭播 一係就放耳邊成日hi到個status ba ... lancheong 發表於 2014-3-23 23:58
RentaCheat 當前離線
中級會員
唔怪之得啦, 行過見到 G PRO 2 個 櫃, 有紅色版既 G PRO 2 紙牌, 一出個日得, 銀同白. 無啦啦多左紅紙版, ... bobopig 發表於 2014-3-27 20:51
Man@MFHK 當前離線
進階會員
kingleo666 當前離線
又周圍去做下功課,見有人話呢部機用電倒水咁快 有無人可以printscreen一張電量使用圖,有圖有真相 ... Man@MFHK 發表於 2014-3-28 02:39
FreedomFong 當前離線
LG野一向都係用電倒水咁快...因為個內核無***/SONY/HTC咁好~~~ kingleo666 發表於 2014-3-28 02:47
Giroro伍長 當前離線
etlok 當前離線
dc97_2013 當前離線