紅色G Pro 2聽日行貨開賣
RentaCheat 發表於 2014-3-27 20:32


唔怪之得啦, 行過見到 G PRO 2 個 櫃, 有紅色版既 G PRO 2 紙牌, 一出個日得, 銀同白.
無啦啦多左紅紙版, 原來就黎賣.

不過 32G 有聲氣未呢 ?

G PRO 2 同 G 2 爭札中.....

TOP

大家聽whatsap / wechat語音訊息有無問題?
有時擺耳邊會跳左出面喇叭播
一係就放耳邊成日hi到個status ba ...
lancheong 發表於 2014-3-23 23:58



    其實......點解你唔 SET 聽電話變黑屏 ?
我見好多人聽電話, 都係著個芒.

黑左個芒, 就唔會掂到野.......

TOP

唔怪之得啦, 行過見到 G PRO 2 個 櫃, 有紅色版既 G PRO 2 紙牌, 一出個日得, 銀同白.
無啦啦多左紅紙版, ...
bobopig 發表於 2014-3-27 20:51


紅色唔好睇, 其實係前黑後紅

TOP

又周圍去做下功課,見有人話呢部機用電倒水咁快
有無人可以printscreen一張電量使用圖,有圖有真相

TOP

又周圍去做下功課,見有人話呢部機用電倒水咁快
有無人可以printscreen一張電量使用圖,有圖有真相 ...
Man@MFHK 發表於 2014-3-28 02:39



    LG野一向都係用電倒水咁快...因為個內核無***/SONY/HTC咁好~~~

TOP

唔怪之得啦, 行過見到 G PRO 2 個 櫃, 有紅色版既 G PRO 2 紙牌, 一出個日得, 銀同白.
無啦啦多左紅紙版, ...
bobopig 發表於 2014-3-27 20:51



32GB我問過X域~~話落訂星期六有黑色$4990

TOP

LG野一向都係用電倒水咁快...因為個內核無***/SONY/HTC咁好~~~
kingleo666 發表於 2014-3-28 02:47

呢次真係毁譽參半喎,有D人又話電量好堅抽有D又話倒水,但又有G2珠玉在前,真係唔知信邊個好

TOP

其實32GB版係咪已到港?只係唔賣住,散左16GB貨先?

睇番dc肥花篇野,有幅安兔兔圖,話有24GB可用,另一幅就見到軟件版本有HKG字.....
Click here

TOP



香港無 32GB
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

同g2比無得比
6hr standby 無10%

TOP