回復 40 #Baron

係 htc 較冷門

當初佢都算係早批出an機,後來自己唔爭氣搞搞下變成噉,被人冷落左...

via HKEPC Reader for Android

TOP

m7 應該係HTC全盛時期
m8 e8 果期都算頂到
之後無晒影

TOP

m7 應該係HTC全盛時期
m8 e8 果期都算頂到
之後無晒影
Cartesius 發表於 2017-8-4 20:01

HTC 最盛應該係 windows phone 至剛開始 Android phone 果個時期。
M7 只算收復失地。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都有用onkyo 呢個
connection 冇問題,不過D聲有時會時大時細
同埋俾人complaint 抗噪好差,背景聲好清 ...
noborus 發表於 2017-8-4 12:05


我無時大時細問題
我聽歌多, 通話就未遇到

TOP

m7 應該係HTC全盛時期
m8 e8 果期都算頂到
之後無晒影
Cartesius 發表於 2017-8-4 20:01

m7 嗰期係勁
連iphone都抄佢機背天線設計

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔出奇啦,好多人見多人用就會買果個牌子,好正常啫.
事實HTC的確無其他牌子咁hit,啲人無咁願意試.
我都係 ...
Baron 發表於 2017-8-4 19:16

你用完三叔機再到依家用 hTC 你有咩感覺?尤其系統方面,三叔公 rom 掂唔掂?

TOP

回覆 41# eva2112

的確係,早6,7年前真係通街都係HTC,可惜跟住唔爭氣,部部機都差啲嘢,睇吓佢繼U11後會唔會繼續醒覺啦.
HTC近幾年啲旗艦款係OK,只係硬件輸晒比人.

TOP

回覆 46# Energizer

U11係幾順,之前用S2,跟住Note 3都覺得OK,當然S2已經out,就算自己刷rom都唔太順.Note 3唔太差,我都用咗3年幾,當然開始有啲慢啦,就算新機都肯定無U11咁順.相機當然新U11好好多啦.聽歌就無得比啦,當然HTC好.
我幾鍾意點一下個SMS就可以揀刪除,唔使長按,好方便.時鐘離開香港又會顯示兩地時間,三叔雙卡機唔知得唔得,之前都係單卡.
其實好難直接比較,因為之前三叔啲機太舊,相差太遠

TOP

HTC 最盛應該係 windows phone 至剛開始 Android phone 果個時期。
M7 只算收復失地。

via HKEPC Reader ...
hktmt 發表於 2017-8-4 08:27 PM


都岩
不過果陣都係玩家先識
大眾仲係用緊nokia / SE / ...

TOP

m7 嗰期係勁
連iphone都抄佢機背天線設計

via HKEPC Reader for Android
eva2112 發表於 2017-8-4 08:41 PM



俱往矣

TOP