剛買完v20,見企係左右2位人兄都係度試機,2680,同行差900其實都好抵,一年內唔好燒底板就已經賺左

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 12 #s007479

講得好
分析得有質素

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  Biscuits


  平左 就無得驚 。

同埋真心問 係邊搵到咁多壞機 ? 部機一年都未夠

台灣個邊壞 係 ...
duedueb 發表於 2017-5-18 21:29

又唔可以話平左無得驚
佢講清楚係水貨就水貨, LEGO 機就LEGO 機
水貨就無保養+ 少左某D 功能
LEGO 機就翻新
如果買水, 比左LEGO 就係呃人
講左比咩貨就, 道理上就要有誠信
如果係要賣LEGO 機就一早講清楚, 大家你情我願, 又唔同講法, 咁就係食得咸魚抵得渇
如果係呃人就係唔岩啦

將貨就價係岩, 所以已經係水機
如果客人比得2600 就預左係LEGO 機就唔合理啦, LEGO 機真係值㺫2600 咩?

所以, 唔可以將某D 商人的無良,歸咎於消費者喎
原因係: 1. 商人有虛假陳述, 2. 價錢買LEGO 機不是合理期望

TOP

諗住呢兩日去買

TOP

回覆 12# s007479

岩岩出果陣周圍無行貨,咪走去出部台水用到而家無病無痛

TOP

L豬令我諗起d估票磚家,審慎+樂觀,觀望+要準,同吾洗急最緊要快一樣。
平平地,100%work就搏下la, 反正售後同山寨機有得比。撐樓上ching, good luck。

TOP

剛買完v20,見企係左右2位人兄都係度試機,2680,同行差900其實都好抵,一年內唔好燒底板就已經賺左  

...
chitik 發表於 2017-5-19 17:34

呢個價錢買lego有d貴

via HKEPC Reader for Android

TOP

V10 中過伏,LG咪搞我

TOP

問題係最怕lG啲問題未咁快出現...
通常比左大半年啲底板問題先出現
臭屁 發表於 17-5-2017 16:38



    LG通常係剛過保問題先出現

TOP

回覆 12# s007479

我都想買水, 邊到買好呀? 可否PM我? thx

TOP