提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我唔打機一般用。
8點100%開始用到下午3:30
得返30%

TOP

回覆 42# allenvkv




自己睇下, 當中4-5分享4G網絡, 8-9小時打機睇FORUM
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我唔打機一般用。
8點100%開始用到下午3:30
得返30%
allenvkv 發表於 2015-7-18 19:59
跟我差不多,到四至五點左右一定要第二次充電,否則七點左右就玩完!!

TOP

電力應該屬正常水平
呢個價試玩4gb ram性價比好高
不過要注意sim無盲插

TOP

請問, 聴筒大不大聲?????

TOP

請問, 聴筒大不大聲?????
ccam12 發表於 2015-7-19 21:16

聽筒的聲音 屬於正常可接受的那一種 。在較嘈的環境也可以清晰聽到,算是大聲的!!

TOP

posted by mobile

TOP

我都買左部...用落又唔覺食電

TOP

請問, 聴筒大不大聲?????
ccam12 發表於 2015-7-19 21:16

我覺得算清呀, 好少話會聽唔到

TOP