turth 當前離線
Banned
TOP
Jerryhk 當前離線
進階會員
回覆 Jerryhk 係,都係BBK cpk 發表於 2014-11-2 12:29
cise4832 當前離線
中級會員
佢係買人番泥定點? 又要有2 間都係搞手機, 又要2間都唔同UI.... 但XSHOT 影相睇過D 評測真係幾好, 不過冇 ... Jerryhk 發表於 2014-11-2 16:35
gserli 當前離線
同一個阿爸(BBK) 一個女(VIVO) 一個仔(OPPO) 仔女之間其實唔多熟 不過最近個仔好似變得有d cam cam地... ... cise4832 發表於 2014-11-2 17:15
其實有時VIVO D機靚過OPPO 同埋R5突鏡頭真係好難接受 gserli 發表於 2014-11-2 19:02
appletv 當前離線
skylake 當前離線
初級會員
dom2007 當前離線
OPPO.....Blue-Ray機就會考慮它 Squall-Lucifer 發表於 2014-10-30 20:17
v234567 當前離線
咁有米?! dom2007 發表於 2014-11-3 02:25
bookie 當前離線