回復  bobopig

淘寶有, 而且真係正貨,開頭都擔心, 之後CHECK過係真野
殘兵 發表於 2014-3-24 22:57



    麻煩你可否PM LINK啊

TOP

暫時未見到有黑色實機demo,我都係考慮緊黑色……
我見白色機側面真係好膠,仲要係好cheap果種膠,好似dum ...
Man@MFHK 發表於 2014-3-23 17:09


白色的確最多人買 ( 做鋪頭 )

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

再問下
大家聽whatsap / wechat語音訊息有無問題?
有時擺耳邊會跳左出面喇叭播
一係就放耳邊成日hi到個status bar亂咁彈野…
我想知係咪我果部問題 謝謝師兄們

TOP

大家成日都話又係膠機,喂,好正常啦,唔通成舊鐵咩,sony, samsung ,lg,nokia,都係膠機 咪成諗太多啦 ...
lovercharlene 發表於 2014-3-25 08:09

5.9吋, 用金屬, 分分鐘又大又重

TOP

5.9吋, 用金屬, 分分鐘又大又重
hothotnana 發表於 2014-3-25 12:27



    One Max 就係好例子

TOP

用咗2日 唔錯

TOP

本帖最後由 199802 於 2014-3-25 14:01 編輯
5.9吋, 用金屬, 分分鐘又大又重
hothotnana 發表於 2014-3-25 12:27


好似lumia 929 整條金屬,咁都幾好睇

  呢個樣都幾好睇  
http://hk.apple.nextmedia.com/su ... t/20140324/18666131

TOP

用咗2日 唔錯
chungsm 發表於 2014-3-25 13:53

師兄, 5.9" 袋牛仔褲袋OK嗎?  會太大部??

TOP

用咗2日 唔錯
chungsm 發表於 2014-3-25 13:53

好唔好用?

TOP