chromechan 當前離線
Moderator
TOP
doppelganger 當前離線
分靈體
進階會員
依家買z5p會唔會好傻 Leica 發表於 2017-4-25 23:21
睇你咩心態用手機 要潮要最新最勁只可揀 S8 G6, Sony 機近幾代都唔夠對手鬥 講合自已眼緣買 Z5P 就無問 ... 勁爆小朋友 發表於 2017-4-26 02:13
勁爆小朋友 當前離線
第一部z5p dual係年幾前47xx反來 第二部只係9成新2手半年前約22xx手入 其實可以買2手z5p,放機多數唔想要 ... doppelganger 發表於 2017-4-27 22:28
早前講緊全新鋪買 2手價22xx合理得多 勁爆小朋友 發表於 2017-4-27 22:44
cpk 當前離線
Banned
KEITA 當前離線
中級會員
回覆 yugioh1 塊芒係sharp igzo 4k danny839 發表於 2017-4-27 17:20
0kcal 當前離線
不過最大問題係大4核被鎖,冇vulkan,玩遊戲可能有影響 cpk 發表於 2017-4-27 23:42
其實唔可以用MON唻形容 Sharp佢只係賣背光面板 IGZO嗰啲係無包埋 Kei_Yu 發表於 2017-4-27 17:30
beenoliu 當前離線
唔岩咪改KERNEL 囉,咁舊既機仲咁多要求? 0kcal 發表於 2017/4/28 00:56