回覆 459# akitohk

有資料就可以講到落去,留意咗好耐,次次都係endless嘅爭論

一邊講有OIS點點點,另一邊就反駁

就算其他廠商冇提過都好,起碼我哋依家有一個數值做基礎繼續討論

然後可以計計究竟3.5stop可以為夜景帶來幾多幫助,係ISO/快門方面

齋talk廢噏根本冇意思,落晒閘,『有OIS = 一定好』,『冇OIS就一定垃圾』,根本對討論完全無貢獻

起碼都要講點解好,點解唔好,好喺邊,垃圾喺邊

講完閃人自然冇壓力,只有有數據,氣氛自然良好,咁樣嘅討論先學到嘢

TOP

依家買z5p會唔會好傻
Leica 發表於 2017-4-25 23:21


買來做咩多先?
我手上2部Z5P(單+Dual)未升7.0都冇念過換機住,升埋7.0就更加唔會換
少打apps,只打cc,看漫畫,動漫,youtube,whatsapp,bt埋仲都夠電回家(2部電話)
一部玩到熱換用另一部,最後2部加埋唔夠一部ip 7貴

TOP

睇你咩心態用手機
要潮要最新最勁只可揀 S8 G6, Sony 機近幾代都唔夠對手鬥
講合自已眼緣買 Z5P 就無問 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-4-26 02:13


第一部z5p dual係年幾前47xx反來
第二部只係9成新2手半年前約22xx手入
其實可以買2手z5p,放機多數唔想要s810,同z5p好壞無關

TOP

第一部z5p dual係年幾前47xx反來
第二部只係9成新2手半年前約22xx手入
其實可以買2手z5p,放機多數唔想要 ...
doppelganger 發表於 2017-4-27 22:28


早前講緊全新鋪買
2手價22xx合理得多

TOP

早前講緊全新鋪買
2手價22xx合理得多
勁爆小朋友 發表於 2017-4-27 22:44

剛剛去Dc花望過仲有Z5P
有D機仲有保,要買快手

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  yugioh1


塊芒係sharp igzo 4k
danny839 發表於 2017-4-27 17:20


唔只,JDI有生產5.5 4K panel

TOP

不過最大問題係大4核被鎖,冇vulkan,玩遊戲可能有影響
cpk 發表於 2017-4-27 23:42



    唔岩咪改KERNEL 囉,咁舊既機仲咁多要求?

TOP

其實唔可以用MON唻形容 Sharp佢只係賣背光面板 IGZO嗰啲係無包埋
Kei_Yu 發表於 2017-4-27 17:30


唔係,SHARP 比 SONY 塊5.5 4K 係IGZO Panel 黎, 上次Z5P已經係,今次XZP既版本無論係色域,光度,對比度都強好多

TOP

唔岩咪改KERNEL 囉,咁舊既機仲咁多要求?
0kcal 發表於 2017/4/28 00:56

Magisk + Root + Android Pay + Pokemon GO + Vulkan mod

TOP