提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實借G2黎睇, 16GB 同32GB 雖然只係差200, 兩者都一樣有唔少棒場客

TOP

台灣32G版4月才開售,相信香港應該一樣,有心的可以等多陣
cpk 發表於 2014-3-19 23:07


坐緊港版32G, 唔出的話,就買台版 32G

TOP

本帖最後由 fathang2006 於 2014-3-20 22:26 編輯

香港聽日 21/3/2014 開賣, 未知幾點番貨, 係16G ROM, 聽聞有電送 (不肯定)

TOP

香港聽日 21/3/2014 開賣, 未知幾點番貨, 係16G ROM, 聽聞有電送 (不肯定)
fathang2006 發表於 2014-3-20 22:25



    仲賣得唔太貴。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

四月尾會有行貨32GB,$5998,朋友係有關公司做嘅最新消息
faifais 發表於 2014-3-19 12:32


唔該晒, 本來訛住聽晚出 16G, 而家可以慳番. 不過貴三百蚊....

咁即係逼人等埋月尾 M8, Z2.
LG 對 32G 咁有信心 ?

TOP

因為台灣剛開始4G,所有廠都會睇住呢塊肥肉,對中華電訊更有利,反而投到X00頻嗰幾間就相當頭痛,未必太多 ...
cpk 發表於 2014-3-19 14:19



    不過就算有台水, D 人都可能抽起晒 D , 分開黎賣. 都冇乜好處.
除非識人係個邊代買.

TOP

仲賣得唔太貴。
ysl 發表於 2014-3-20 22:53



    唔太貴? 唔係定左價係 5698 ?

TOP

仲賣得唔太貴。
ysl 發表於 2014-3-20 22:53


你講得岩, $5698, 大鋪買仲有原裝電 (未肯定,)同埋各樣禮物送, 你用某銀行ENJOY CARD 仲有接近$300 Rebate, 計番只係 $5400 左右

TOP