cpk 當前離線
Banned
TOP
toontoon 當前離線
中級會員
jmcdw 當前離線
台灣32G版4月才開售,相信香港應該一樣,有心的可以等多陣 cpk 發表於 2014-3-19 23:07
fathang2006 當前離線
ysl 當前離線
香港聽日 21/3/2014 開賣, 未知幾點番貨, 係16G ROM, 聽聞有電送 (不肯定) fathang2006 發表於 2014-3-20 22:25
bobopig 當前離線
特級會員
四月尾會有行貨32GB,$5998,朋友係有關公司做嘅最新消息 faifais 發表於 2014-3-19 12:32
因為台灣剛開始4G,所有廠都會睇住呢塊肥肉,對中華電訊更有利,反而投到X00頻嗰幾間就相當頭痛,未必太多 ... cpk 發表於 2014-3-19 14:19
仲賣得唔太貴。 ysl 發表於 2014-3-20 22:53