你是爆外面玻璃, 還是整個Mon爆?

更換價格相差4倍的

TOP

曲mon超易爆, 真係唔明曲mon有咩咁好, 間間廠都要用曲mon
paul0923 發表於 2019-5-27 20:32



曲mon手感好少少
而且易爆可以令人買新機...

TOP

回覆 31# 婷婷

液晶有白光,即爆了整個mon,要成個換。

TOP

買部甘貴既機,都唔捨得去原廠整

TOP

Thanks ching! 成部裝甲車咁款

回覆  ichigo1000


    我全部機有出既話都係用 spixxx tough armor
thomas668 發表於 2019-5-28 11:55

TOP

回覆 35# ichigo1000


   

唔會WOR 手感唔錯的

TOP

回覆  ichigo1000


   

唔會WOR 手感唔錯的
thomas668 發表於 2019-5-29 14:01


好多人用曲 mon 都系為吸睛. 部機幼邊但卻配個咁的重裝兵甲, 我個人覺得失曬意義, 倒不如正經用部平面機配個簡潔的套

TOP

本帖最後由 thomas668 於 2019-5-29 16:56 編輯

回覆 37# Miipp


    用曲 mon 系為吸睛 咁搞笑?
我E個套無影響到曲邊WOR.....
再者你有機會試下個手感先啦
一D都唔厚的

TOP

回覆 34# lolololl


    唔係唔捨得,比較過價錢,原廠最平

TOP

回覆  Miipp


    用曲 mon 系為吸睛 咁搞笑?
我E個套無影響到曲邊WOR.....
再者你有機會試下個手感先啦
...
thomas668 發表於 2019-5-29 16:55


唔係係吸睛而用曲 mon 就真係超攪笑, 除易爆外重有成籮缺點

TOP