回覆  goalsp


    你有比人屈過咩?有冇證據?屈人黎講講tso真係出曬名
danny839 發表於 2017-5-18 08:06


屈入水,嘈嘈下又肯整
同tso , 樂視同級啦!

TOP

深刀出左水V20 暫時冇病冇痛 用到年半當羸
買親手機都諗住長用 其實就用年半就屎忽痕想換機
26XX唔入肉 砌佢

TOP

深刀出左水V20 暫時冇病冇痛 用到年半當羸
買親手機都諗住長用 其實就用年半就屎忽痕想換機
26XX唔入肉 砌 ...
三穿七 發表於 2017-5-18 17:31


睇過台灣d網,港紙計都要3千幾,點解到香港可以26xx的呢?
會唔會係翻新機呢?各位又ok嗎?

TOP

回覆 33# Biscuits

廣角鏡好玩 舊電夠長氣 26XX我覺得合理
想要全新機又想三千樓下攪掂 NOKIA 6合條件 大鋪有售

覺得太多負面理由就買行機 自己覺得舒服最緊要

TOP

回覆 33# Biscuits


    lego

TOP

回覆 33# Biscuits


  平左 就無得驚 。

同埋真心問 係邊搵到咁多壞機 ? 部機一年都未夠

台灣個邊壞 係個邊 都係行貨喇

TOP

當年我 g3用左10個月突然差唔到電
冇root 冇更新 上去lg整放左2日拎返


我都唔知幾希望佢想話我root左 入水 人為etc...唔整呀

點知佢吉電usb 都係一樣就即刻開單
攪到我用多左半年先換機

TOP

回覆  Biscuits

廣角鏡好玩 舊電夠長氣 26XX我覺得合理
想要全新機又想三千樓下攪掂 NOKIA 6合條件 大鋪 ...
三穿七 發表於 2017-5-18 19:16


V20係幾好,但LG維修中心日日都好多人,
想要可換電,nokia 6好似不是

TOP

回覆  Biscuits


    lego
danny839 發表於 2017-5-18 19:35


oh no...

TOP

本帖最後由 Biscuits 於 2017-5-19 12:07 編輯
回覆  Biscuits


  平左 就無得驚 。

同埋真心問 係邊搵到咁多壞機 ? 部機一年都未夠

台灣個邊壞 係 ...
duedueb 發表於 2017-5-18 21:29


香港買到台水一般都較遲,要壞機,韓國和外國都不少,另外出廠時qc都不會部部好,
台水應該有聯強貼紙和台灣說明書,個盒有聯強封條(防開過),可參考下:
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=581&t=4971733

TOP