唔知有冇專利上問題?

神獸U 話GPU 最弱
但用落除左睇4K片係唔掂
其他我真心冇乜覺得差過同期s U
尤其gam ...
LarSing 發表於 2016-9-28 16:06

如果真係有專利,好可能起 Qualcomm 手上。既然華為都科開水俾高通,都唔爭在啦!

講番麒麟 CPU,我果陣用 Mate 8 都經常睇片,確實除左 4K 唔掂之外,表現完全冇問題。

via HKEPC Reader for A3000

TOP

KIRIN950 係好少熱降頻, 絕大部份時間都可以CPU同GPU全速運作..
唔似咬咬龍咁高頻下又熱降頻, 降完一陣又升返上去一陣, 又降下> LOOP
不過到左P9 KIRIN 955 鎖左4X定5X度就熱降頻, 唔知依家解除左厘個限制未.

MATE 9如果影相靚D我都會期待既.
mate8係AN機入面single charge續航力佢都算係數一數二之一

TOP

如果同P9/plus Leica 相同或更好質素, 相機可期待.

响手機相機黎講, 同他牌旗艦級同一水平.

KIRIN950 係好少熱降頻, 絕大部份時間都可以CPU同GPU全速運作..
唔似咬咬龍咁高頻下又熱降頻, 降完一陣又升 ...
akitohk 發表於 2016-9-28 16:24

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2016-9-28 17:20 編輯
如果同P9/plus Leica 相同或更好質素, 相機可期待.

响手機相機黎講, 同他牌旗艦級同一水平.

...
epidauros 發表於 2016-9-28 16:34


我覺得P9行緊另一條路,
P9影monochrome 層次一流, 雙鏡又可以玩假景深
但始終光圈得2.2, 又無ois, 低光麻麻地, 對焦亦唔快.
但鍾意影monochrome既人一定會對厘部機愛到死.

***s7/e, note7就超快對焦加優質低光相.

g5/v20 就加多個ultra wide鏡

TOP

相機定位的確稍有不同

但用成象計, 响大部份情況下已經同其他旗艦平排. 真係要nit pick既人, 其實直接影raw自己修更加實際.

太多人討論過OIS同EIS既分別同利幣, 其實唔係一定係有OIS就好, 始終多塊鏡理論上會影響成象.

但暫時都仲未有研究手機既OIS實際情形係點.

不過, Mate 9或許也會加入OIS?

我覺得P9行緊另一條路,
P9影monochrome 層次一流, 雙鏡又可以玩假景深
但始終光圈得2.4, 又無ois, 低光 ...
akitohk 發表於 2016-9-28 16:40

TOP

相機定位的確稍有不同

但用成象計, 响大部份情況下已經同其他旗艦平排. 真係要nit pick既人, 其實直接影ra ...
epidauros 發表於 2016-9-28 16:47




EIS 主要方法有兩種, 預先CROP左少少邊緣黎做EIS, 或者舊式既推高ISO
前者EIS 拍片時既用處大D, 影相我就不想被預先crop
後者推高iso嚴格唔算IS, 但以前無OIS技術既廠係咁叫厘種方法做EIS, 但成效就,.... noise囉

而OIS 有分鏡組防震定感光元件防震, 其實兩者都唔洗加多塊鏡的.

P9唔加OIS 係因為華為當時話加左雙鏡同時OIS好困難

P9低光相成象的確唔夠LG ***黎, 如果夠我當時P9+會用多一段時間
但monochrome就真係無出其右

TOP

喔, 的似乎的確係. 華為呢種雙鏡係同時拍去加強成象 (RGB/BW). (有測試過襟住其中一個鏡去拍, 張相details即刻比雙鏡拍明顯差左)

如果兩隻都用OIS, 兩鏡既造工差距要非常接近. 否則反而影響到成象?

咁基本上mate 9冇乜可能有OIS.

EIS 主要方法有兩種, 預先CROP左少少邊緣黎做EIS, 或者舊式既推高ISO
前者EIS 拍片時既用處大D, 影相我 ...
akitohk 發表於 2016-9-28 16:57

TOP

mate9...唔知960會唔會慳電過950.
同時希望電量可以有4500mah度...

TOP

灰色好形,好吸引,希望港行十二月出,做聖誕禮物

via HKEPC Reader for Android

TOP