相機定位的確稍有不同
但用成象計, 响大部份情況下已經同其他旗艦平排. 真係要nit pick既人, 其實直接影ra ...
epidauros 發表於 2016-9-28 16:47 
EIS 主要方法有兩種, 預先CROP左少少邊緣黎做EIS, 或者舊式既推高ISO
前者EIS 拍片時既用處大D, 影相我就不想被預先crop
後者推高iso嚴格唔算IS, 但以前無OIS技術既廠係咁叫厘種方法做EIS, 但成效就,.... noise囉
而OIS 有分鏡組防震定感光元件防震, 其實兩者都唔洗加多塊鏡的.
P9唔加OIS 係因為華為當時話加左雙鏡同時OIS好困難
P9低光相成象的確唔夠LG ***黎, 如果夠我當時P9+會用多一段時間
但monochrome就真係無出其右 |