回覆 28# Grizzlee


    總會有再下一年機會

TOP

同之前出android低階機差唔多

TOP

回覆 32# initials


    唔同係nokia品牌,係nokia忠實fans會買
睇下會點

TOP

Nokia 當年繼續用MeeGo系統,話唔埋今日就係iOS、Android、MeeGo三分天下。諾記話晒有硬件,如今用 Android,希望出部好野,我期望諾記回歸一哥地位。

TOP

回覆 34# terence_chong

慢慢黎,佢地落好根會自然被市場認可

TOP

一出就旗艦spec賣五千嚇走唔少人
而且某程度上nokia係求市場接受返佢多d

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Nokia係好多人的集體回憶,唔太貴的話都會有人去買黎試吓,始終係一代機王。

TOP

由中低spec做起
首先價錢要大眾化
攞返市場反應
當多人注意之後
先做高階機

文中提發5吋估售$200係美元? ...
dean 發表於 2016-12-1 22:01
問題係咁嘅spec今時今日要賣150美刀先會有市場...
同埋用爛鬼430真係好趕客
佢咁做,市場反應只會係...好慢,唔順,垃圾

TOP

Nokia係好多人的集體回憶,唔太貴的話都會有人去買黎試吓,始終係一代機王。
wyhui5124 發表於 2016-12-2 08:45

對。都有一部份人想平平地玩下但又唔想買X 米

via HKEPC Reader for Android

TOP