回覆 20# bennylouisa


    x通都算不差

TOP

回覆 21# rickytang882


    上一次深圳 很浪費時間和錢

TOP

回覆 22# ZTEuser


    天貓多數可以直運

TOP

回覆 23# 人之初


    ching用咩快遞

TOP

回覆 25# StAsh818


    賣家未必識呢間
話說sf都不肯(要打電話同sf果邊傾先可以)

TOP

順豐直運得集運唔得,可能因為價值問題以免承擔失竊風險。集運咁平機咁輕圍唔到皮。
我用開個間私集咩都運得,食物手機CD都運得

TOP

我多數在羅湖關口有間代收貨的叫【dont 帆物流】,在淘寶有店或微信官方號了解下,收費1件4元人仔放5天,手 ...
rickytang882 發表於 2016-8-4 13:00

而家好多地方都有代收,便利店,士多.... 1-2元左右........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用Toplinkexp集運...香港人開,自己有物流車隊

手機無問題...買過小米note2 ,nokia Lumia都幾部...

照 ...
DGCNYO 發表於 2016-8-5 11:22


唔係間間集運倉都響大陸咩?

TOP

集運王寄過平板電腦 ok, 落單之前問過話箱內有正式發票就得

申報貨物種類照打平板電腦

TOP