回覆 30# cagali2

我比較想9月IFA有新嘅Smartwatch,而且會係用Li-S,好似話同樣尺寸下,電池容量可以提升40%

TOP

其實呢隻 GAME 主要問題係食電,其他問題只要唔係用 CHEAP 機應該唔會有咩影響 ...
chue 發表於 2016-7-29 23:50


未算最大食個級的 game, 但因為玩的時間好長, 所以續航時間成為考驗.

機能要求唔算太高, 識揀的話某 d 舊機更適宜用來 run PMG

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2309340

TOP

回覆  jacktsui

我都想....雖然部電話有屏幕錄影,但係我試過幾次,覺得效果唔太理想,所以冇用

要知道P ...
chromechan 發表於 2016-7-29 23:05


咁人地其他人點錄架? 人地錄到你得cap圖咪被比下去囉~~~

TOP

回覆 33# penthlon

我係可以錄片,不過唔會係試電量嘅時候做,如果唔係就唔夠公平公正

之後我會錄影,不過未必有CPU溫度同埋CPU使用量嘅資料希望師兄到時候支持
而室外錄影的話,我會認為需要嘅係Macbook+iPad咁樣

另外始終我測試咗S810本身玩Pokemon Go已經食咗70%CPU使用量左右,所以我相對上唔會建議由進一步嘅loading,如果無電就麻煩啦

TOP