ccwtf 當前離線
中級會員
TOP
真的不行 dio 發表於 2015-1-2 00:52
dio 當前離線
我部聯通版可以按以下步驟加APN,但我冇全高清版,你可以跟足以下步驟做睇下得唔得,唔得就唯有等系統更新 ... ccwtf 發表於 2015-1-2 22:34
021102 當前離線
北金烈貓 當前離線
贏馬會錢為民除害
進階會員
ckleung0923 當前離線
陳豪 當前離線
FUSION 955
AA1051 當前離線
stephen1029dog 當前離線
特級會員
唔使搶,昨天淘了一部 F2 FHD版,, 人仔999加12寄順豐, 官網搶到也是人仔999吧[/img], ... AA1051 發表於 2015-1-3 12:14 PM
唔使搶,昨天淘了一部 F2 FHD版,, 人仔999加12寄順豐, 官網搶到也是人仔999吧[/img], ... AA1051 發表於 2015-1-3 12:14