本帖最後由 yanliu 於 2014-11-2 11:05 編輯
品牌係需要沉浸既,而家賣貴d有人唔會買,過十年人就會慣左個品牌就係呢個價錢,如果個牌仲可以keep到生存 ...
beggar1000 發表於 2014-11-2 10:30

D人一聽大陸野就有徧見. 都幾難改到.
正如你要覺得如花靚女一樣.
louisney 發表於 2014-11-1 15:18



生果? 又要行ITUNE? 咪X搞我
三叔? 買左機準備多千七蚊交會費換底板未?
LIFE GOOD? 出名易壞WOR 過唔過到保養期呀?
HXC? 貴 性價比低 咪又係行安災 咪又係LAG硬機
罪大滔天? 伏,國際版用硬次貨,AB MON
冇得撈拿? 外型咁柒咁老套 點買
   
品牌的確需要浸出黎
但以上大牌浸左咁多年到今日都係有以上負面偏見。

強國牌字除左 「山寨品牌」呢個偏見之外 ,
房事龍先生既名句「大陸野會爆炸,買就一定買日本既」即QC/QA問題,
仲有好難解決既強國河蟹政策等「政治因素」,以及大陸軟件既「流氓作風」等等。

TOP

回覆 31# yanliu


    其實呢D野唔止手機係咁,
連食物,衣物,電器,車 都係咁,
MIC 真係

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我覺得VIVO XSHOT 幾好, 3千有OIS, 不過好似都係步步高?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 12:38 編輯

OPPO算係有心做手機
至少佢每部機都有特色

玩過朋友既find 7
做工唔錯

TOP

本帖最後由 cise4832 於 2014-11-2 12:42 編輯
n3無 3g ram感覺比人次一級
宜家旗艦機部部都3g ram
SSII 發表於 2014-10-30 22:25


其實N3唔係flagship
早少少出既find 7 先係

find7其實算係咁多flagship入面
最早用1440p panel + 3GB ram 既model

TOP

OPPO算係有心做手機
至少佢每部機都有特色

玩過朋友既find 7
做工唔錯
cise4832 發表於 2014-11-2 12:32

特色還特色
但大陸野有時設計真係差d,佢個ui唔太順眼

via HKEPC Reader for Android

TOP

特色還特色
但大陸野有時設計真係差d,佢個ui唔太順眼

via HKEPC Reader for Android ...
gserli 發表於 2014-11-2 12:54


的確係咁
其實佢地直接d用stock android好過

CM都唔使flash

TOP

只能說香港人你好窮

TOP