冇換電 真係俾人講到好似係罪咁,
帶第二粒又係帶 帶尿袋又係帶 我帶尿袋叉多兩次唔係更好咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你明白嗎, 就好似個安全袋咁,即刻換第2個即刻用, 定係洗乾淨等幾個鐘再用?

TOP

冇換電 真係俾人講到好似係罪咁,
帶第二粒又係帶 帶尿袋又係帶 我帶尿袋叉多兩次唔係更好咩? ...
乜都唔識 發表於 2014-2-26 17:41


換電乾手淨腳而尿袋要插住嘛,但係我都認為換電未必係必需,最重要粒電夠強同叉電夠快。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大廠基本上得返 ***仲有得換電
HTC One/One Max, Sony Z2 / Z Ultra, LG G Pro 2 全部都無得換電

TOP

我從 Galaxy Nexus 上 Z2 就一定的了
但就看幾時價合

TOP

用得AN機
就係預左跌價快

其實IPHONE一樣
係個幅度同速度跌得慢D JE
sony_vaio 發表於 2014-2-26 17:01


我有一個幾無聊既諗法
其實iphone,係唔係應該由炒價個最高點開始計算跌價呢
e.g. 5s 16G最高點係9xxx,依家54xx

TOP

回復 38# akitohk

你第一日出就開始用就可以咁諗既
但都有人5588或更低買入

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

大廠基本上得返 ***仲有得換電
HTC One/One Max, Sony Z2 / Z Ultra, LG G Pro 2 全部都無得換電 ...
irvingtin 發表於 2014-2-26 18:17

LG G PRO2 有得換電,佢拎F350L去MWC展示,如果冇得換電,佢真係資料失實

TOP