乜都唔識 當前離線
進階會員
TOP
EVIS 當前離線
Banned
carlos0928 當前離線
中級會員
進滕光 當前離線
冇換電 真係俾人講到好似係罪咁, 帶第二粒又係帶 帶尿袋又係帶 我帶尿袋叉多兩次唔係更好咩? ... 乜都唔識 發表於 2014-2-26 17:41
irvingtin 當前離線
volospin 當前離線
Moderator
akitohk 當前離線
特級會員
用得AN機 就係預左跌價快 其實IPHONE一樣 係個幅度同速度跌得慢D JE sony_vaio 發表於 2014-2-26 17:01
sony_vaio 當前離線
199802 當前離線
大廠基本上得返 ***仲有得換電 HTC One/One Max, Sony Z2 / Z Ultra, LG G Pro 2 全部都無得換電 ... irvingtin 發表於 2014-2-26 18:17